Ul i morgen......

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Da er det min tur i morgen til å få en titt inn i magen..... Siden jeg har mista så mange ganger etter hverandre får jeg hjelp fra spesialhelsetjenesten, det er jo kjempe bra det.... men jeg kjenner at jeg gleder meg ingenting til i morgen. :( Jeg er så redd for at ikke de skal finne noe liv inni der :(

Jeg skal også på ul i morgen, og jeg gleder meg heller ikke! Jeg har "bare" mistet en gang før da (hadde en ma i uke 16), men har også bare vært gravid en gang.. Så det har liksom aldri gått bra :( Er super redd for at det har gått gale denne gangen også! Men vi får krysse fingrene for at det går bra med oss begge :)

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Sender noe lykkestøv over til dere og krysser fingrene for begge to! Satser på at alt er i orden med spirene i magen og at dere kan være lykkelige resten av svangerskapet!

meg og mannen har blitt enige om at det er liv, vi skal bare sjekke hvor mange som bor inni magen denne gangen :) prøver å holde motet oppe da :) krysser fingrene for deg også Amazing G :)

meg og mannen har blitt enige om at det er liv, vi skal bare sjekke hvor mange som bor inni magen denne gangen :) prøver å holde motet oppe da :) krysser fingrene for deg også Amazing G :)
Så bra da! Blir spennende å se i morgen da hvor mange som bor inni der :) Gleder meg til oppdatering. Takk for det :)

krysser fingrene for dere begge to til i morgen! å jeg gleder meg til å få se ul bildene dere får med dere hjem begge to :) <3

Tusen takk, håper virkelig at det står bra til inni der :)

Lykke til. Det gått nok bra. Var også livredd på tidlig ul sist men alt var som det skulle. Men kjenner til følelsen og klarer ikke slappe av før neste ul viser bare velstand i såfall

Lykke til i dag begge to! :) :)

Tusen takk Limitless og Mammaen til J :) <3

Masse lykke til begge to, krysser fingre for at alt er fint!

Når har dere time? :)

Jeg har time klokken 14:15 ;)

Back
Topp