Ul i morgen!!

Heldiggrisene

Blir kjent med forumet
I morgen er det ul på oss. Kjenner jeg gruer meg litt. Er det bare meg her inne som føler at jeg ikke er gravid? Har ingen grunn til å tru at jeg ikke er det heller...tenk hvis det ikke er noe bebi der inne? (skrekkhistorie fra venninne). Jeg var hos legen min i går, fikk tilbake svar på celleprøve. Jeg hadde celleforandringer i livmoren. Flere som har det? Kjenner jeg blir nervøs av det. Skulle tilbake innen 6 måneder å ta ny prøve. Nå har jeg slengt ifra meg mye tanker, stakkars dere...:-)

Masse lykke til med UL i morgen :D Alt går nok kjempe bra skal du se :)

Lykke til, alt er nok i skjønneste orden skal du se :)

Åssen gikk det

Sent from my GT-S6310N using BV Forum mobile app

Jeg føler meg heller ikke gravid i det hele tatt, eneste er at hodet mitt vet jeg er det :p ingen symptomer i det hele tatt utenom at jeg kan være litt småkvalm om kvelden og litt ekstra trøtt visse dager. Men ikke noe som er plagsomt eller noe :p syntes det var fryktelig skummelt selv helt til i går da jeg fikk se alt var bra og ett hjerte som dunket :)

Hvordan gikk det med dere ? :)

I morgen er det ul på oss. Kjenner jeg gruer meg litt. Er det bare meg her inne som føler at jeg ikke er gravid? Har ingen grunn til å tru at jeg ikke er det heller...tenk hvis det ikke er noe bebi der inne? (skrekkhistorie fra venninne). Jeg var hos legen min i går, fikk tilbake svar på celleprøve. Jeg hadde celleforandringer i livmoren. Flere som har det? Kjenner jeg blir nervøs av det. Skulle tilbake innen 6 måneder å ta ny prøve. Nå har jeg slengt ifra meg mye tanker, stakkars dere...:-)

Håper det gikk fint på ul. :)

Jeg hadde celleforandringer i første svangerskap. Jeg ble jo livredd, og tenkte på kreft med en gang. Heldigvis viste det seg på neste prøve at alt var fint. Satser på at det er sånn med deg også. :)

Hei dere!
Det gikk kjempe fint! Fikk se lille mini bevege på seg :-) gynekologen sa celleforandringene ikke var noe å tenke på. Ble veldig letta:-) den kommende pappaen ble litt svimmel under ul så han måtte legge seg på sengen. Haha blirspennende under fødselen å ha med seg en slik pingle ;-) hihihihi

Hahahah, staaaaakkkaaaars!!! <3 Ble det for mye inntrykk?

Godt å høre at alt er bra :D

Back
Topp