UL i morgen:)

mammantilPIA

Forelsket i forumet
Har så lyst å ta med dattra vår i morgen for å se på spiren (ene), hun gleder seg sååå til å bli storesøster og vente tiden er jo så lang til juni. Hva tenker dere om å ta med barnet så tidlig?

Nå har ikke jeg barn fra før, men siden det virker som hun allerede vet at du venter barn, skulle det vel gå bra? Då må jo uansett fortelle hvis du mister. Kan sikkert være spennende for henne :) Med mindre du skal på ul for å sjekke om fostere(ne) faktisk er der? Da er det kanskje greit  reise uten? Jeg bare tenker høyt...

Det er kanskje lurt å høre med den personen som skal ta ul av deg, på forhånd, om det går greit at datteren din blir med. Har hørt om flere gynekologer som ikke vil ha barn med inn på ul pga faren for at det ikke skal være liv i magen til mor. 

Masse lykke til i morgen ;-)

Ja, kanskje jeg skal ringe å høre...:) Jeg ble litt i tvil nå. Dette er en standard UL som de gjør på fertilitetsklinikken. Ingen tvil om at jeg er gravid siden jeg ligger over doskåla i ett:))

Kommer an på hvor gammel hun er og om pappaen også skal være med, synes jeg... men ring å hør for sikker hets skyld :)

Men over til nysgjerrigheten min, hva er det som avgjør om de setter inn ett eller to egg? Kan dere være med på å bestemme at de skal sette inn to? :)

Vi får ikke være med å bestemme om man får ett eller to egg men man kan si nei til to, faren for tvillinger er jo stor da... Første gang setter de kun inn et uansett tror jeg, mest sansylig andre gangen også. Det kommer veldig ann på egg kvaliteten til kvinnen. Mine har vist seg å være av veldig dårlig kvalitet. De vi fikk inn sist var av veldig god kvalitet men da hadde hun alerede sakt vi kunne få inn to om vi ville. Kunne ikke trekke seg da;) Så ble det tvillinger også da hehe

Back
Topp