SillyDilly
Forumet er livet
Hmm, har hatt sånn SKIKKELIG jentefølelse hele dette svangerskapet, og kjenner jeg hele tiden tenker på jentenavnm osv. Tenker litt på om det er gutt også, men ikke så mye.
Hvordan reagerte dere som har 2 av samme når dere fant ut at det ikke kom en av hver? Huff, tenk om jeg blir "skuffet"? Vil jo ikke bli det, men er jo ingen hemmelighet at jeg ønsker meg en av hver!
Måtte bare lufte litt..
Ååå var så deilig å se på den lille i magen! Sprellet som baaare det! Kjente også et SKIKKELIG spark når legen drev å dyttet den rundt! Med engang jeg fikk se h*n merket jeg at jeg ikke brydde meg om kjønn i det heeele tatt!
Etter litt tittet vi mellom bena, og der så jeg jo en guttetiss[:D]
Meeeeeeen, det var jo ingen guttetiss for det var jo ei jente[:D][:D]
Hvordan reagerte dere som har 2 av samme når dere fant ut at det ikke kom en av hver? Huff, tenk om jeg blir "skuffet"? Vil jo ikke bli det, men er jo ingen hemmelighet at jeg ønsker meg en av hver!
Måtte bare lufte litt..
Ååå var så deilig å se på den lille i magen! Sprellet som baaare det! Kjente også et SKIKKELIG spark når legen drev å dyttet den rundt! Med engang jeg fikk se h*n merket jeg at jeg ikke brydde meg om kjønn i det heeele tatt!
Etter litt tittet vi mellom bena, og der så jeg jo en guttetiss[:D]
Meeeeeeen, det var jo ingen guttetiss for det var jo ei jente[:D][:D]