UL i morgen - oppdatert

SillyDilly

Forumet er livet
Hmm, har hatt sånn SKIKKELIG jentefølelse hele dette svangerskapet, og kjenner jeg hele tiden tenker på jentenavnm osv. Tenker litt på om det er gutt også, men ikke så mye.

Hvordan reagerte dere som har 2 av samme når dere fant ut at det ikke kom en av hver? Huff, tenk om jeg blir "skuffet"? Vil jo ikke bli det, men er jo ingen hemmelighet at jeg ønsker meg en av hver!

Måtte bare lufte litt..

Ååå var så deilig å se på den lille i magen! Sprellet som baaare det! Kjente også et SKIKKELIG spark når legen drev å dyttet den rundt! Med engang jeg fikk se h*n merket jeg at jeg ikke brydde meg om kjønn i det heeele tatt!

Etter litt tittet vi mellom bena, og der så jeg jo en guttetiss[:D]

Meeeeeeen, det var jo ingen guttetiss for det var jo ei jente[:D][:D]

Spennende!![:)] Du får holde oss oppdatert!![;)][:D]

Nå har jo jeg bare en da, men skjønner hva du tenker. Kan jo hende du kjenner på at man kan bli skuffet, men tror uansett det går seg til og man er glad for det som kommer til slutt. Og ja, det vet jeg at du og tenker!![;)] Men lov å kjenne på at man har lyst på en av hver!![:)]

Spennende i morgen da, du må oppdatere oss etterpå ja! [:)]

Vi fikk jo først vite at Tobias var ei jente. Eller som JM sa: "Det er i allefall ikke noen gutt!". Vel, jeg trodde jeg skulle reagere som deg, bli litt skuffa... men det ble jeg ikke! [:)] Tenkte at det var jo snedig, vi har jo så mye brukende klær etter Ida, så da slapp jeg og shoppe og sånn. Men jeg hadde jo den følelsen om at det ikke stemte, så vi dro på en privat UL like etterpå. Og da fikk vi vite at det ble en gutt. Da var jeg litt småskuffa i 1 sek over at 2 jenter ikke var et faktum, og så ble jeg bare glad over å få en av hver! [:)]

Men det er lov å ønske seg kjønn synes jeg, bare man ikke går helt i grøfta og sørger over at det ikke blir som man ønska. Og det vet jeg jo at du ikke vil gjøre uansett [;)][:)]

Masse lykke til på UL i morgen! [:)]

Jeg har alltid ønska meg en sønn, alltid! Men da vi fikk vite på ultralyden at vi skulle få ei jente til, så var det det mest selvfølgelige i hele verden! Jeg har ikke vært skuffa et sekund! Jeg hadde forøvrig også jentefølelse med begge, så jeg ble ikke overraska [:)]

MEN, vi har tulla litt med at vi må få oss en attpåklatt da, en liten gutt [;)] Det kommer nok neppe til å skje, så slitne som vi er, men tanken kommer sikkert til å ligge bakerst i hodene våre ganske lenge - uten at det betyr at jeg er hverken lei meg eller skuffa over to jenter. To like er jo helt fantastisk! HELT fantastisk! [:D][:D][:D][:D]

Lykke til i morra, vennen! Det blir sikkert en litt annen opplevelse enn med førstemann, ihvertfall var det sånn for meg, for denne gangen visste jeg jo så godt om alle de fiiiiiine tingene jeg hadde å se fram til [:)][:)]

Lykke til i morgon SillyDilly. [:D]
Veit ikkje k eg skal svare, for har ein av kvar. Men trur ikkje du blir skuffa eg! [:)]

Visste ikke kjønn på jente 1.Ble veldig glad da jeg  fikk vite jeg skulle ha jentene A og E. Da jeg fikk vite at S var gutt var det litt rart å ikke skulle få dra frem alle kjolene igjen men veldig arti at det ble gutt.Alle barna ønsket seg veldig gutt. hadde helt klar følelse på gutt selv.Var ikke kvalm en eneste gang med jentene men til gangs med Simon.

Hadde ikke blitt skuffa om Simon var jente. tenkte kun på om fosteret var levedyktig og friskt.. Vet jeg hadde taklet om det var noe galt men med tanke på de andre barna og å skulle få en handikappet unge var det noen tanker.Jeg hadde aldri valgt han bort uansett om han hadde hatt downs eller annet som de kan leve godt med.
Hadde et tøft svangerskap fordi jeg ikke så for meg at han var frisk og veldig fødselsangst. Turte ikke si så mye om det da jeg gikk med han.Hadde mange søvnløse tårevåte netter da ja...men alt gikk jo fint da[;)]

Masse lykke til i morgen.Klem[:D]

Herlighet, er det 15 uker alt. Syns tickern din akkurat viste 8 uker [;)]

Men lykke til i morgen, viser det seg at det er gutt tror jeg du glemmer rimelig fort at du "ønsket" jente.
Gleder meg til oppdatering [:)][:)]

Lykek til på UL i morgen..!

Vi visste jo ikke kjønnet nå sist, og jeg skal ærklig innrømme at det var utrolig spesielt å ikke vite hva som rørte seg inni magen..
Hvis vi noen gang skal ha enda en, så skal vi ikke vite det da heller..

-Men når sant skal sies så hadde jeg en enorm følelse av at det var jente..

Sier bare lykke til!!
Og uansett kjønn, om det blir gutt el jente, så tror jeg det blir riktig når man vet det.
jeg for min del visste ikke med siste, og det var kjempespennede!!
hvis det blir en til en gang, så vil jeg ikke vite!!

Vi visste ikke med første, og det var veldig spesielt. Skulle det komme en neste så vil jeg ikke vite [:)]

Åååå blir helt rørt jeg! Dere er så søte alle sammen - takk for mange fine svar![:D][:D]

Gleder meg bare til å fåå vite det [8D] Haha.. Forrige gang var det ikke sååå viktig, og det er forsåvidt ikke det nå heller, men alle driver å "maser" så fælt om jente ditt og jente datt så man blir liksom litt påvirket! Men har tenkt på mange fine guttenavn i dag også, og det er jo litt spesielt med brødre[:D]

Ikke lett med alle disse hormonfølelsene! [8D][:D]

Sier bare: lykke til[:)][:)]

Lykke til imorgen- håper alt er bra med bebisen, gutt eller jente[;)]

Jeg ble kjempeglad for å få jente nr 2- har alltid hatt en følelse om at vi kun får jentebarn- blir spennende å se om det stemmer dersom vi skal ha en til[:)][:)][:)]

Jeg VET at det er en jente inni magen din jeg!!! Er helt sikker![;)] Masse lykke til! Gleder meg til oppdatering![:D]

oppdatering plx[;)][;)]

Gratulerer så mye, vennen! Godt at alt var bra med lillegull i magen! Jenter er stas!! [:D][:D]

So kjekt!! :D
Gratulerar med ei lita jente. Og at alt var slek det sku vera[:)][:)]

ORIGINAL: papayamammaen

Gratulerer så mye, vennen! Godt at alt var bra med lillegull i magen! Jenter er stas!! [:D][:D]

Så fint alt alt er bra med lille jenten din[:)]

Back
Topp