lillechu
Forelsket i forumet
Jeg gleder meg så masse. Klarer ikke vente!! Håper bare alt står bra til med den lille. Gleder meg sånn til å få se h*n :D Også er jeg såååå nysgjerrig på om det er gutt eller jente. Gutt er veldig praktisk. har jo gutt fra før født på samme årstid. Men jente hadde vært veldig stas det og. Har alltid sett meg selv som gutte- og jentemamma!! forrige natta drømte jeg jente på ul og i natt "fødte" jeg en gutt... drømmene hjelper meg altså lite, og noen magefølelse har jeg ikke! Kanskje vi får to, en av hvert kjønn??? Noen som vil tippe??? kommer med oppdatering, så fort jeg kan!!
Håper bare jeg får sove i natt :/ god natt søte julijenter :)
**** og vi venter en liten lillesøster <3 stooor stas!!! :DD må tilbake til ny ul da, for hun lå så vanskelig til, fikk ikke tatt gode nok mål til å sette en sikker termindato. Menmen, det gjør meg ingenting med en sniktitt til ;) og morkaka lå foran, mot min navel, så da blir det vel mindre spark å kjenne, men ingenting å gjøre med det. Noen med erfaringer? *****
Håper bare jeg får sove i natt :/ god natt søte julijenter :)
**** og vi venter en liten lillesøster <3 stooor stas!!! :DD må tilbake til ny ul da, for hun lå så vanskelig til, fikk ikke tatt gode nok mål til å sette en sikker termindato. Menmen, det gjør meg ingenting med en sniktitt til ;) og morkaka lå foran, mot min navel, så da blir det vel mindre spark å kjenne, men ingenting å gjøre med det. Noen med erfaringer? *****