UL i morgen!! *oppdatert*

HvitSnø

Elsker forumet

SÅÅÅÅ klar for ordinær UL i morgen:) Kl 9 skjer det :) Blir så spennende å se hvem som gjemmer seg der inne :) Skal på jobb etterpå da, så får se når jeg får oppdatert dere! 

Da var ultralyden over og alt var bare fint!!!! Ble satt tilbake 5 dager da, noe jeg er veldig uenig i... Men, men ny termin er iallefall 6. mai. Og i magen min bor det ei lita jente!!! :)

Sååå gøy og spennende!!:):) Blir spennende å høre om hvordan d gikk. Koos deg :) Onsdag neste uke er det min tur, gru/gleder meg!:)

Så spennende :) Lykke til :):)

Veldig spennende! Jeg gleder meg til oppdatering! Og bilder :)

lillesøster skrev:
Så spennende :) Lykke til :):)

Lykke tiiiiiiiil :) Så misunnelig :D Jeg har ei hel uke igjen å vente.. 

Venter spent på oppdateringer fra deg i morgen :D

Takk takk :) Skal oppdatere så fort jeg kan :) Har jo nett på mobilen så får nok kastet inn en oppdatering i løpet av dagen ;)

Bare å glede seg, jeg var kl 09 i dag.
Herlig opplevelse :-)
Gleder meg til oppdatering.

Så morsomt!!! Gleder meg til oppdatering!!!

Oppdatert i første innlegg:)

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen :)

gratulerer med ei lita jente i magen, super!

Gratulerer så mye med ei lita jente i magen din

Gratulerer med ei frisk og fin jente i magen :) Kjedelig å bli satt tilbake noen dager, men.. mini i magen velger jo selv når hun vil komme ut da, uavhengig av termindato..

Hærlig! Gratulerer så mye med ei lita jente i magen! 

Gratulerer med den lille prinsessa :D noen dager fra eller til har da ikke noe å si når alt står bra til :D

Så gøy med én av hver, Hvitsnø!!! Gratulerer så mye med ei frisk lita jente i magen, helt fantastisk og akkurat som det skal være!! Herlig!!! Termindato er termindato og det er vel ikke mange prosentene som kommer akkurat den dagen. Kanskje du da er heldig og er en av de som får før tiden? Time will show! Nyt dagen! :)

Gratulerer så mye med en liten jente!

MittAndre <3 skrev:
Så gøy med én av hver, Hvitsnø!!! Gratulerer så mye med ei frisk lita jente i magen, helt fantastisk og akkurat som det skal være!! Herlig!!! Termindato er termindato og det er vel ikke mange prosentene som kommer akkurat den dagen. Kanskje du da er heldig og er en av de som får før tiden? Time will show! Nyt dagen! :)

Takk:) Veldig stas med ei jente, må jeg innrømme!! Var jo det jeg trodde (og innerst inne håpet) at det var.. :) Ja, termindato er bare en dato :) Og egentlig er jeg ikke så bekymret heller, for storebror kom en uke før termin så satser på at denne og har tenkt seg ut litt før ;) Men litt kjipt hvis jeg må vente til 16 dager over min termin før jeg blir satt igang om det blir til det.. Men ordner seg nok ;)

Back
Topp