UL i morgen (oppdatert)

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Oppdatering:
Da har vi vært på ultralyden. Alt så kjempe bra ut. morkaka lå vist litt langt nede så jeg fikk ny time bare for å få kontrollert at det går fint. men det var ingen grunn til bekymring sa jordmora. Det var bare en ekstra kontroll for sikkerhets skyld. Herregud jeg likte den jordmora =) Hun var så hyggelig og forklarte alt og inkluderte samboeren min også.

Så spurte hun om vi ville vite hva det var som gjemte seg i magen og jeg svarte ja før hun fikk spurt ferdig så både hun og sambo begynte å le.

I magen gjemmer det seg ei lita Jente <3 Tårene presset på når hun sa det. jeg ble så lykkelig og ble liggende å glise fra øre til øre. Det var så herlig å se hvor glad samboeren ble når han forstod at det var ei lita Jente. Det var en VELDIG stolt mann som skulle tilbake på jobb etter ultralyden.

Her ligger lille pia og gjemmer seg bak hendene <3

jeg skal også på UL i dag, er på vei dit nå! Etter å ha gledet meg til denne dagen i flere uker så ble jeg plutselig sååå nervøs i går. Jeg synes plutselig at jeg ikke kjenner meg gravid sånn som jeg gjort i det siste. Men alt er sikkert i skjønneste orden :-) DU får ha stor lykke til! Gleder meg til en oppdatering fra deg!

Mrs White skrev:
jeg skal også på UL i dag, er på vei dit nå! Etter å ha gledet meg til denne dagen i flere uker så ble jeg plutselig sååå nervøs i går. Jeg synes plutselig at jeg ikke kjenner meg gravid sånn som jeg gjort i det siste. Men alt er sikkert i skjønneste orden :-) DU får ha stor lykke til! Gleder meg til en oppdatering fra deg!

Samme her jeg ble super nervøs. tilogmed hatt en fæl drøm inatt. Jeg er vannvittig nervøs, smatidig veldig rolig. Den lille sparket med en gang jeg våknet så den ville nok berolige meg om at den er der enda :)

Lykke til du også.
oppdatering kommer ja, du må si hvordan det gikk du også =)

Oh så koselig og godt at alt så bra ut. Gratulerer til lille Pia :)

Vi var som sagt også på UL i dag og alt var bra også her, jeg har morkaka på framsida så det vil ta en stund før jeg kjenner ordentlige spark (som jeg så at du kjenner allerede).

Jordmor slet litt med å se kjønn - h*n virket litt sjenert, men til slutt var vi alle sikre på hva vi så - og vi skal få en liten gutt og vi gleder oss masse! Vår sjenerte lille gutt ville ikke bli fotografert heller, så jeg fikk ikke med meg noen superbra bilder, men vi fikk sett han fra alle hold og han er fin altså :-D

Gratulerer med jenta :)

det er fantatisk å høre at alt ser bra ut!!! gratulerer med vel overstått UL :) jeg smiler ennå :)

Gratulere med overstått ul og en liten pia på vei

gratulerer med ei lita jente på vei

Back
Topp