UL i morgen, nervøs som bare det!

Nicolive

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Offfa meg, kjenner det blir lite søvn i natt. Hadde en MA i fjor sommer,så legen har sendt meg til UL for å være på den sikre siden. Er 12 år siden jeg fikk minstemann. Så føler meg nesten som førstegangs igjen. Har andre symptomer denne gang, er nesten ikke kvalm, mye trøtt og veldig såre brystvorter. Men det som bekymrer meg er en menstruasjons lignende "smerte/murring" heilt nederst i magen og bak i korsryggen. Er det noen andre som kjenner slike " så smerter" ? Ja ja kl 11 i morgen vil jeg få vite svaret. Krysser fingre og tær til da :smiley-ashamed004

Masse lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra :hug003
Hold oss oppdatert!

Jeg har også mensmurringer, vet selvsagt ikke hva det betyr men hadde det gjennom mye av svangerskapet sist og legen min sa det var vanlig :) han sa også at det kunne komme særlig i den perioden du egentlig skulle ha mens feks.
Masse lykke til i morgen :)

Jeg har også mensmurringer, vet selvsagt ikke hva det betyr men hadde det gjennom mye av svangerskapet sist og legen min sa det var vanlig :) han sa også at det kunne komme særlig i den perioden du egentlig skulle ha mens feks.
Masse lykke til i morgen :)

Det er vanlig med mensmurringer. Har det hele tiden og hatt det i alle svangerskapene Lykke til imorgen:) går nok bra

Lykke til i morgen! Alt er nok fint skal du se :-)

Lykke til i dag :)

Back
Topp