UL i morgen kl 09

fano

Gift med forumet
I morgen skal jeg på ul, ganske spent, men jeg tror jeghar bomma litt på dette progynova greiene. Jeg har ikke vært flink til og ta pillene til samme tidspunkt hver dag, noen sa til meg at det må være likt tidspunkt hver dag [&o] Håper det ikke har veldig my og si.....[:o] Noen som vet?

Det vet jeg ikke, men vil gjerne vite det jeg og.
Siden jeg snart skal igang selv.

Masse lykke til på Ul imorra. [:)]

Lykke til i måro[:)] 

Er det de pillene du stikker inn i skjeden etter uttak/innsetting? For hvis det er det, så fikk jeg beskjed om å ta de 3 ganger daglig, morgen-ettermiddag-kvelds. Var ikke nøye på klokkeslettet, men rundt de tidene... Men jeg tok de 9-15-21 ca hver dag for da hadde jeg system på det..

Lykke til i morgen, det går nok greit regner jeg med. Eller så blir det bare noen dager ekstra med tablettene. For det er fryseforsøk du snakker om nå og sjekke livmorslimhinnen. Ble litt forvirret av det Ida skrev lenger opp.

Det er bare progynova, det er tablettene for slimhinna. Har du tatt fryseforsøk? ble du gravid med det?

Det er for og sjekke slimhinnen ja, de andre forsøkkene jeg har vært gjennom har jeg hatt kjempe stor og frodig slimhinne, mangler vel bare at det blir motsatt nå, men vi får se i morgen [:D]

Jeg var ikke sånn kjempeflink med å ta tablettene til akkurat samme tid hver dag, men det gikk bra likevel det [:D]
Var bare på en sjekk, og alt gikk som planlagt. Går fortsatt på tablettene jeg, og skal gjøre det noen uker til.

ORIGINAL: ElinR

lykke til fano [:)]

Lykke til med UL'en dag! Blir kjekt å høre resultatet!

Back
Topp