UL I MÅRO:) oppdatert

Spennende da... Masse lykke til

Takkar for lykkeønskningar alle sammen! Satser på dette blir bra ja. Håpar det vert slik som sist: at alle egg ut vert befrukta. Då hadde eg 7 egg ut og alle vart befrukta. Berre satsar på gullegget/egga denne gongen! [:)]

ååå så arti da [:)]blir uttak på tirdag på meg fikk jeg beskjed om.hadde 6-8 på høyre å 4-6på venstre.lå jevnt på 15mm så to dager eksra med 150ie.[:D]

ORIGINAL: Tutte

ååå så arti da [:)]blir uttak på tirdag på meg fikk jeg beskjed om.hadde 6-8 på høyre å 4-6på venstre.lå jevnt på 15mm så to dager eksra med 150ie.[:D]

Masse lykke til Tutte! [:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

ORIGINAL: Tutte

Masse lykke til Tutte! [:)]

tusen takk [:D][:D] er såååå spent [:)]

Så spennande dette blir[:D] Lykke til i dagane framover! Snart er du rugar[:)][:)][:)]

Takk for det Vestlandsjento! Ja tenk det snart er eg rugar igjen! Me kjenner i dag at eg er svært glad for at det vert uttak mandag og for at eg vart fullt sjukemeld frå i går av. Hadde ikkje vore noko kjekt å vore på jobb i dag. Enkelte gonger i dag når eg har vore oppe og gått har eg nemlig hatt skikkelig stikkande smerter i høgre eggstokken. Men hadde det på same viset ved sist forsøk og. Det er berre litt plassmangel nedi der[;)] Smertene gjer seg heldigvis om eg sit litt på skrå i sofaen eller ligg[:)] Har blitt stort sett surfing og nett-tv på meg i dag[:)] Eller har no vaska og hengt opp to maskiner med kle og då så har gjort noko meiningsfyllt! Men klart er jo meinigsfyllt å dyrka fram masse fine egg og då[:D] 

høres jo kjempe flott ut[:D][:D]ønsker deg kjempe masse lykke til[:D][:D]dette blir spennende,gleder meg til oppdateringa[:D][:D]klem

Back
Topp