UL I MÅRO:) oppdatert

MAHO78

er endelig mamma:)
Januarhula 2014
Da blir veeeldig spennandes å sjå ka såpass høg dose so eg har tatt kvar dag no med puregon har gjort med eggene mine. (200 IE i 10 dagar) Kor mange follikla e da og kor langt e de komt?? Håpa litt på uttak mandag, sjøl om da i grunn e litt uvirkelig at eg allerede snart e komt t uttak! Glede meg no! [:)] Ikkje akkurat t sjølva uttaket, men t å verta rugar igjen[:)] 

Har vore t ul no. Slimhinne perfekt 10,5 mm:) Ikkje så veldig mange folliklar som eg hadde håpa på med så stor puregondose, men, men.. Va ca 5 folliklar i str 18-19 mm og 2 stk 16-17 + ein god del mindre på rundt 13-14. Tenkte kanskje dei ville ha meg på puregon nokre dagar til eg då, men skulle ta siste dose med 200IE i dag sånn so eg håpte på[:)] Eggl.sprøyte i morgonkveld og uttak mandag[:)] 

ÅJ så spennande, tiden går fort hehe masse lykke til og håper at prinsen eller prinsessa befinner seg bland egga [:D]

Åh så spennende, jeg skal også på ul imorgen[:D] JIHA

Kjempespennende[:D]

Håper du får uttak til mandag da[:)]

Håper medisinen har gjort underverker og at der snart er klart for uttak[:)] Lykke til[:)]

Skal mest sannsynlig sette EL sprøyta på søndag sa han på første kontroll som var på tirsdag, er det første kontroll du skal på?

Takk for lykkeønskningar alle sammen!

Hero: det er min fyrste ul denne gongen ja. Har forresten berre hatt ein ul før uttak ved alle mine forsøk, men har då alltid fått beskjed om å ta sprøyter 2-3 dagar til. Håpar eg slepp stikka meir no etter i morgon!

ORIGINAL: hero

Skal mest sannsynlig sette EL sprøyta på søndag sa han på første kontroll som var på tirsdag, er det første kontroll du skal på?

masse lykke til i morgon Hero! Håpar du får setja EL-sprøyta søn!

Masse lykke til du også, du skal se vi kommer til å ha uttak sammen også[:D]

ORIGINAL: hero

Masse lykke til du også, du skal se vi kommer til å ha uttak sammen også[:D]

Det hadde jo vore moro! På kva klinikk er du? Eg på Hausken.

Hører til rikshospitalet jeg

Lykke til! [:)]

masse lykke til [:D][:D][:D]

Takk for lykkeønskningar alle sammen. Sjå oppdatering på toppen[:)]

Syns det høres bra ut jeg. På meg så de 8 også fikk de ut 8. Det er det de sier er det mest optimale med tanke på overstimulering.
Det kan hende at noen av de litt mindre vokser litt til før uttak, du skal¨jo sette en sprøyte til.

Jeg fikk ut 8 også ble 5 befruktet, et egg inn også 4 på frys. Ble gravid på det ene egget de satt inn[:D]

Når jeg tok ut egg i 2007, så fikk jeg ut 13 egg også ble 4 befruktet, et egg inn også 3 på frys. Ble gravid på det ene egget de satt inn den gangen også. Fikk en sønn i 2008.
Hadde et negativ frys på søskenforsøk, satte da inn 2 egg.

Som du ser så ble flere befruktet når det ikke var så mange egg som ble tatt ut.

Krysser fingrene for at alle blir befruktet også at gull egget blir satt inn.

Denne gangen skal det gå bra for dere!!!

Lykketil[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Kjempeflott, da nærmer det seg[:)] Masse masse lykke til[:)]

Tenkte jeg det ikke! Kjempeflott [:)]
Lykke til på mandag, krysser for dere!!

Dæven døtte...dette var jo gode nyheter [:D]

Back
Topp