Ul i kveld!

seos

Andre møte med forumet
Etter at jeg var til legen i går og fikk sykemelding på grunn av kvalme har plutselig kvalmen blitt heeelt borte! Dette bekymrer meg selvfølgelig helt enormt, så bestilte tidlig ultralyd og fikk heldigvis time allerede i kveld!

Kryss fingrene for at ting står fint til inni der og at jeg får se et hjerte som slår !!

Kvalmen kan komme å gå :)

Hvor langt er du på vei? :)
Lykke til i kveld :D

7 uker i dag! Var liksom forberedt på 25 uker med kvalme som sist, så om dette går bra og jeg skal slippe å være kvalm hadde det jo vert helt luksus:)

Kommer å går her allefall!! Var helt fin fredag, lør-tirs var ett mareritt.. Helt ok igjen i dag..

Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre at andre har varierende syptomer også! Har en litt halvdårlig følelse, men håper så inderlig at alt er bra!!

Lykke til i kveld. Tenker at alt ser bra ut :)

Kvalmen min også varierer veldig! Egentlig alle symptomene mine :) Lykke til på UL, alt er nok tipp topp. Jeg skal på ul i morgen, og grugleder meg skikkelig :D spennende!!

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Jeg anser hvert øyeblikk uten kvalme som himmelen :-)

Masse lykke til senere ikveld da <3

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Lykke til på ul, tenker det går bra og at du bare er heldig som slipper kvalmen litt ;)

Lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

så herlig :) Nyt kvalmfrie dager :) Hvor langt er du på vei nå?

Back
Topp