UL i går

BIBBI3

Forumet er livet
En oppdatering fra meg..
Har gått på nesespray siden 25. nov og sprøyter siden 2. juledag.
I går var jeg på UL og fikk se 12-15 folikler på hver side. Bare håper det er maaaaaaaaaange gullegg der inne. Tok ei ny sprøyte i går før jeg skal ta eggløsningssprøyte i kveld. Torsdag kl 0815 er det egguttak........[:)]

Så gøy[:D]
Dette var jo skikkelig bra...
Du må oppdattere oss etter uttak[;)]
Blir kjempe spennde å følge deg nå de neste ukene[:)]

ORIGINAL: Nesing

Håper vel i grunnen at du ikke får ut egg av alle disse folliklene, for det er i overkant mange. Uansett, satser på minst et par gullegg når befruktningen skal skje. Riktig lykke til! [:)][:)]

Ja, er ganske mange ja.. frykter overstimulering. Men jeg føler meg fin.. litt oppblåst bare.
Kan være som det er for jeg trenger i utgangspunktet kun ETT.[;)]

såpass ja, da håper jeg også virkelig at du ikke får egg ut av alle foliklene! Jeg fikk ut 18 i går, og det var ikke behagelig[&:]!!
Så bra at du er i fin form[:)]!!

Lykke til i morgen, gullegget må jo bare være blandt alle disse eggene[:D]

høres kjempe flott ut[;)][;)]lykke til på torsdag[;)][;)]gleder meg til oppdateringa[;)][;)]

ORIGINAL: t.t.h.

høres kjempe flott ut[;)][;)]lykke til på torsdag[;)][;)]gleder meg til oppdateringa[;)][;)]

[:)]

Oj det var mange [:)] Lykke til. [;)]

Krysser fingrene for deg snuppa

ORIGINAL: Ivara

OI, det var ikke småtteri [:)] Håper gullegget er der inne [:)]

Signerer for øvrig Nesing mtp overstimulering. Pass på å drikke nok vann og vær forsiktig med salt.

ORIGINAL: Nitho

Oj det var mange [:)] Lykke til. [;)]

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Så gøy[:D]
Dette var jo skikkelig bra...
Du må oppdattere oss etter uttak[;)]
Blir kjempe spennde å følge deg nå de neste ukene[:)]

signerer[:D] kjempe spennende!!

Jeg satte kun 125 ml i stimuleringssprøytene også, så kan vel si at jeg reagerer bra. ;)
Jeg har det bare fint.. er megaspent da. Kjører straks etter jobb i dag. Drikker vann som bare det. Legen sa minst 1,5 liter pr dag.

Fikk oss rom på pasienthotellet så slipper vi tenke på kjøring i morgen tidlig i altformangeminuskulda..

Takk for alle lykkeønskninger!

oioioi såååå spennende[:)]
Krysser fingrene for mange gullegg[:)][:)]

Gleder meg til oppdateringer

Back
Topp