lykkeligemeg
Flørter med forumet
I går var jeg på ordinær Ul[;)] Og det var så gøy!!!! Fikk se den lille, og alt var bare bra. Vi var veldig usikre på om vi ville vite var det var, og valgte og vente. Og angrer ikke ett sekund på det. Blir jo så spennende og se i januar!!! Den lille var nok litt sliten kansje... den hadde iallefall tatt seg en hvilepause da vi skulle se på den. H*n lå som en ball nesten under hele timen. Helt på slutten fikk jordmor tatt sine mål. da begynte h*n og strekke litt på seg, drikke og klø seg litt på haka!!![:)] Nåh... herregud, så herlig og se.
Det ble tatt de måla som skulle og de var akurat slik de skulle være :)))
Når jeg regnet ut termin her på BV før jeg hadde vært hos legen kom jeg til 3januar. Men da jeg var hos legen sa hun 2januar.
Men jeg og Bv hadde rett!!![;)] Termin er satt til 3januar! 30årsdagen til min samboer! Litt av en 30årsgave![:)] Men jeg går gjerne en eller to dager ekstra!! Så får h*n sin egen bursdag!!!
Og jeg lurer fælt på om det er baby`n jeg har kjent de siste 3-4 dagene... Hm... er så usikker på om det er h*n eller bare luftbobler! Er 18uker på fredag, så kan jo være...
Det ble tatt de måla som skulle og de var akurat slik de skulle være :)))
Når jeg regnet ut termin her på BV før jeg hadde vært hos legen kom jeg til 3januar. Men da jeg var hos legen sa hun 2januar.
Men jeg og Bv hadde rett!!![;)] Termin er satt til 3januar! 30årsdagen til min samboer! Litt av en 30årsgave![:)] Men jeg går gjerne en eller to dager ekstra!! Så får h*n sin egen bursdag!!!
Og jeg lurer fælt på om det er baby`n jeg har kjent de siste 3-4 dagene... Hm... er så usikker på om det er h*n eller bare luftbobler! Er 18uker på fredag, så kan jo være...