Ul i går

gøypålandet

Betatt av forumet
Var på oul i går, og alt ser bra ut med nurket<3 ingen tegn til mer blødning heller:)
Jm ment hun såg ei lita jente, men helt sikker var hun ikke... MEN æ var på shopping etterpå å kjøpte rosa og kjoler... Litt risky?

Men vi så to streker! Hvordan ser en gutt ut da? Ble plutselig litt i tvil?

O'lykke<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Det samme gjorde vi :) såg 2 tydelige streker, fant ikke noe som stakk ut eller tegn til testikler :) så vi var å kjøpte noen kjoler til snuppa :D men jeg vil tro det stemmer. Med storesøster kunne vi nesten ikke se noe på skjermen, var så lite fostervann at de nesten ikke fikk bilder. Noen ganger måtte de bruke innvendig ul for å kunne måle henne, men da hadde de sett 2 streker, og hun var en helt perfekt jente <3

<3 Storesøster 19.09.13 <3
<3 Lillesøster 13.08.14 <3

Akkurat same beskjed fikk vi at du ikke var sikker ,så jeg veit ikke om jeg tørr å kjøpe rosa ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer! Er jo ikke alltid guttene er så tydelig å se. Så de tør jo aldri å si med sikkerhet virker det som. Men jeg tror nok at du mest sannsynlig kan belage deg på jente. Vi venter gutt og vi så helt tydelig at det var en rund "klump" og en strek som stod ut...Ingen tvil :)

Back
Topp