Ul i går

~Piamia~

Glad i forumet
Var på ultralyd i går og fikk se et lite nurk:) Alt såg fint ut å kjønn var vanskelig å se, men det kunne være en jente!! Han anbefalte imidlertid å ikke kjøpe rosa før vi hadde vært på neste ul, så ikke sikkert;) terminen ble flytta en uke frem til 2 november, men siden jeg pleier og føde en del før termin blir jeg bare værende hos dere:)

Var på ultralyd i går og fikk se et lite nurk:) Alt såg fint ut å kjønn var vanskelig å se, men det kunne være en jente!! Han anbefalte imidlertid å ikke kjøpe rosa før vi hadde vært på neste ul, så ikke sikkert;) terminen ble flytta en uke frem til 2 november, men siden jeg pleier og føde en del før termin blir jeg bare værende hos dere:)

Moro er det jo uansett å få se denne lille i magen :) hvor mange barn har du?

Jeg selv føda 3 uker før termin med nr 1, og 4 dager før med nr 2 :) godt å slippe å gå over :P

Alltid koselig å se den lille! Gratulerer :)

Gratulerer med frisk og fin baby i magen :) når skal du på ul igjen da? Spennende hvem som skjuler seg der inne :)

Gratulerer med frisk baby :-) Blir spennende å se hvilket kjønn det er på neste UL da :-)

Så godt å høre at oul gikk bra :)
Får håpe det finner ut av kjønn på neste ul da :)

Gratulerer med en frisk baby i magen :)
Jeg også fødte før tiden med forrige. Håper det blir noen lunde likt med denne :)

Gratulerer med frisk og fin baby i magen :) når skal du på ul igjen da? Spennende hvem som skjuler seg der inne :)

Ja det blir spennende, jeg sliter med å ikke vite,haha:) skal på ul igjen i uke 32, blir ikke før 5 september... Lengeeee.. Ser du er fra grenland du også, skal ikke du på flere ul?:)

jeg har 2 gutter på 4 og 6:)

hehe da hadde det vel vært gøy med en liten jente.. jeg ble veldig glad når vi fikk vite det var en liten gutt i magen, for har 2 jenter fra før :) men viktigste er jo selvfølgelig at alt sto bra til med den lille da :)

Back
Topp