UL i går :)

verteline

Elsker forumet
var å fikk se min lille mageboer i går :D termin ble fremskøvet noen dager så nå er termin 5 oktober :) så er 11+6 i dag.. :D

hun trodde forresten at jeg kunne male det ene hjørnet på barnerommet rosa ;)  men det får vi vente med å bli helt begeistra for til ordinær ul :)

Åh, se på den babyen a!!! Så nydelig! 
Moro om det blir jente da! Men skummelt å tro så tidlig

Gratulerer!! 

Så herlig :) Moro å få en sniktitt på kjønn allerede også, selv om det må taes med en klype salt :)

Åh, så moro :0) Jeg skal på UL på onsdag. Da er jeg 12 uker :0)

Fine magetrollet:-) blir vel ekstra spennende på neste UL å se om hun har rett på kjønn!

gratulere! så koselig! :D

men lurer på hvordan man får så tidlig ultralyd? jeg får ikke før uke 18 sa de.. var visst standard å ikke gi ul før uke 18. kjenner det blir lenge å vente..;)

Åh, så spennende.
Må være godt å få se livet der inne.
Gleder meg til UL selv, men må vente til 10.mai (lenge til)

lise_29 skrev:
gratulere! så koselig! :D

men lurer på hvordan man får så tidlig ultralyd? jeg får ikke før uke 18 sa de.. var visst standard å ikke gi ul før uke 18. kjenner det blir lenge å vente..;)

Vanligvis får man bare en ordinær ultralyd, i ca uke 18. Men om det et medisinske grunner, som feks blødning så får man sjekket det opp. Da ser de som regel kun om det er liv der inne, om det kan være svangerskap utenfor livmor og hvor blødningen kommer fra. Vi bestilte privat ultralyd i uke 12 denne gangen, og da sjekket de alt de kunne se så tidlig :) betalte 500 kr for ca 30 minutter, og da fikk vi se både i 3D og 2D :)

Oi så spennende:))

Back
Topp