ul i går, så fikk jefg blødning

~Lille lilla Snodig~

Elsker forumet
var på innvendig ul i går, alt så bra ut og hjrte slo fint.  Men på hjemveien kjente jeg et skikkelig STIKK i magen. Pleier ikke reagere på smerte men dette gjorde skikkelig vondt.  Etter noen timer måtte jeg på do og da blødde jeg. MYE!!!!  utover kvelden ga det seg og nå blør jeg ikke i det hele tatt. Noen som har vært borti dette?  Snakket med jordmor og lege og de trodde ikke det hadde skjedd noe, siden alt så bra ut noen timer før. 

Noen andre som har opplevd noe av  det samme?  

Jeg blødde en hel del etter å ha vært på innvendig ul, ikke noe gøy siden blødninger var årsaken til at jeg dro dit i utgangspunktet. Men det var vist vanlig at det kunne skje etter innvendig ul[:)]
(Fikk forresten "vondt" i magen på ettermiddagen også, men det var over til dagen etter.)

ORIGINAL: Pippi Lang Pupp

Har ikke vært borti det nei, men hvis jm og lege ikke er bekymret så er sikkert alt fint [:)] Blir du veldig bekymret, så ta en ekstra tur til legen! Det er derfor de er der [:)]

Håper du tar deg en tur til jordmor allikevel. Bare for å sjekke!!!!
Selv om alt er bra med den lille i magen.[;)]

Ta en tur innom jordmor i dag og be henne lete etter hjertelyden[&:]

Går nok bra om legen og jordmor ikke er bekymra[8|]

*klem*

må si at da jeg gikk gravid med sebastian blødde jeg i uke 5,sånn skikkelig og det kom en klump ut. var og tok ul og da så vi at embryoet lå der,men de mente det kansje var en tvilling,for de så et lite arr ved siden av han. de kunne da ikke se om hjerte slo,for jeg var ikke så langt på vei,så de tok en HCG test og skulle tilbake etter en uke for å se om den steg og det gjore den jo. jeg blødde masse med begge mine,var kjempe redd. men det gikk heldigvis bra,så ønsker deg masse lykke til. håper virkelig det vil gå bra for deg. du fortjener det no

klem fra meg.

Back
Topp