UL i Danmark

Sonny123

Elsker forumet
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Jeg skal på ferie til Danmark med noen venner, i utgangspunktet en fylletur (som jeg, samboer og en venninne arrangerer! Dette skjedde før jeg ble gravid selvsagt :P) også har jeg bestilt meg ultralyd for i Danmark hadde de kjønnsgaranti etter 14 fullgåtte uker, men jeg lurer bare på om det er noen som har erfaringer fra UL i "utlandet"? Er det sannsynlig at de ser kjønnet, får uansett ikke benyttet meg av garantien hvis de IKKE klarer å se kjønnet når jeg er der, siden jeg kun skal være der en uke og dette er midt i uka omtrent :)

Hvor mange uker e du på vei når du er der da? Vet ikke når det er best å se kjønn..men 14 uker kan være tidlig for noen.. men kan de garantere så e det jo supert ;-) men du har jo OUL her og så om den ikke e når du e på ferie så får du jo dobbelsjekka ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 15+0 dagen jeg skal dit :) Ja, den er ikke så dyr heller, kun 500,- så ikke noe kjempe stort tap om det skulle vise seg at de ikke klarer se det :)

Jeg er 15+0 dagen jeg skal dit :) Ja, den er ikke så dyr heller, kun 500,- så ikke noe kjempe stort tap om det skulle vise seg at de ikke klarer se det :)
Sant det da får du iallfall se h*n ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Morro :) tror nok det er mulig å se kjønn da :)

Tar ul i utlandet hver gang siden jeg ikke bor i norge pt. Tar privat:) har aldri hørt om kjønsgaranti, annrt enn at hvis de ser kjønnet kan de garantere at det er det ene eller andre. Venninna mi sin mageboer hadde alltid navelstrengen mellom bena, så de kunne ikke "garantere" noe før i uke 32:p

Jeg skal også til Danmark om et par uker. Kanskje jeg skulle ha svippet innom en gynekolog :-)

Back
Topp