UL i dag

Tullemor79

Gift med forumet
og de har vokst akkurat som de skal begge to!!![:D][:D] Fikk målt livmorhalsen og den var 4cm lang og fin!! Skal tilbake på kontroll om 3 uker!

Hadde en skikkelig guffen opplevelse mens jeg lå der. Kjente at jeg ble kvalmere og kvalmere og varm, tilslutt klarte jeg ikke ligge der mer. Fikk beskjed om å legge meg over på sida og det hjalp. Huff, er helt satt ut i kroppen enda her jeg... Er visst helt normalt da, livmora som klemmer på blodåre i ryggen så det hindret blodet å komme tilbake til hjertet. Håper ikke det blir sånn hver gang jeg skal på kontroll framover[&:] Fikk ingen bilder i dag heller. Han sa han skulle ta det etterpå når han hadde målt ferdig, men da ble jeg jo så dårlig... Kanskje jeg får noen neste gang?![:)]

Så flott at alt sto bra til med begge to og at livmorhalsen fremdeles er så lang[;)]

ORIGINAL: ~~Laila~~

Så flott at alt sto bra til med begge to og at livmorhalsen fremdeles er så lang[;)]

Er veldig glad for at livmorhalsen er så lang ja, var litt bekymra for at den skulle være kort og jeg måtte ligge. Den bør være 2,5cm fikk jeg beskjed om, så da har jeg jo litt å gå på foreløpig[:)]

ORIGINAL: Serene

så bra at alt sto bra til med knoll og tott i dag [:D]
uff dette med den kvalmen som kommer når man ligger på ryggen er helt grusom [:'(]

takk, takk[:D] Huff ja, det var skikkelig ekkelt. Håper ikke det blir sånn hver gang jeg skal til jordmor og UL framover...

Så flott at alt var bra[:)] Hørtes skikkelig ekkelt ut når du blei så svimmel[&:]

Så flott at alt stod bra til med begge to[:)]
Neste gang får du mase etter bilder. Det er jo ille moro å ha bilder av de små nurka. Etterhver blir de så store inni magen, så da får du ikke noen bilder. Da må det evt bli bilder av en arm eller litt av ansiktet.

Når det gjelder den blodåren, så må det ha vært en ekkel følelse. Hører det er mange gravide som sliter med det.

Lykketil videre[:)]

Ante jo ikke at jeg skulle få det problemet under UL, kan jo fint ligge på ryggen på sofaen og i senga uten å bli dårlig. Gikk bra hos jordmor på fredagen når hun lytte på hjertefrekvens og målte symfysen. Får huske å si ifra neste UL-time at jeg må ligge på en annen måte[:)] Håper jeg får med noen bilder neste gang altså, føler meg ganske snytt egentlig siden jeg ikke fikk på ordinær UL... hehe

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott at alt var bra[:)] Hørtes skikkelig ekkelt ut når du blei så svimmel[&:]

Back
Topp