UL i dag

2baby

Betatt av forumet
I dag har jeg vært på ul igjen. Alt sto bra til med barna. Når vi var på 3d ul mente han at vi kom til å få 2 gutter. Han så 2 snopper. I dag spurte jeg på sykehuset om de kunne se kjønn der. Han klarte bare å se på den ene. Og der fant han ikke noen snopp[:D]
Så nå må svigermor ut å bytte klær[:D]
Jeg har selv innstilt meg på at det skulle komme 2 gutter. Så nå er vi egentlig like langt[&:]

Spennende..
Hanne79 har vel ikke fått vite at hun skal ha to jenter før nå den siste måneden, og hun er jo kommet to måneder lenger enn deg, så det kan jo hende at du må gå en stund til før du får vite..[8|]

Kan nok hende at datteren min på 3 år får rett. Ho har gått å sagt hele tiden at ho skal få søsterbror. Og ho får ikke noe annet enn det. Sånn er det[;)]
Jeg smilte litt for meg selv når han sa at han ikke fant noen tut. Har et ønske om å få brukt noen av jente klærne etter datteren min. Mye av klærne fikk jeg bare brukt en gang. Hadde litt mye tøy for å si det sånn

Så spennende da [:D] Hadde jo vært moro med en av hver!

Moro med UL - uansett! Kanskje de to har bestemt seg for å overraske mamman sin!

Høres ekstra moro ut med 3D - skulle ønske noen tilbød det her i sør også.....

Jeg hadde 3d i uke 17. Det syntes jeg var for tidlig. Alle sier at det er best i mellom uke 27-29 eller noe rundt der. Babyen var jo så liten når jeg var der. Man får nok mere ut av 3d senere i svangerskaper.[:D]

ORIGINAL: Fiorelina

Spennende..
Hanne79 har vel ikke fått vite at hun skal ha to jenter før nå den siste måneden, og hun er jo kommet to måneder lenger enn deg, så det kan jo hende at du må gå en stund til før du får vite..[8|]

Hehe.... må le litt, for på den siste ultralyden denne uken så kunne legen slett ikke garantere for at Tvilling2 var en jente.... eller gutt... hehe... Virker som det er ekstra vanskelig når det er tvillinger, fordi de har dårligere plass og ligger trangere.

hehe.. ja, det understreker vel det at 2baby ikke skal være for sikker på det ene eller det andre ennå[;)]

Ugg, minner meg om en drøm jeg hadde.
Skulle ikke ha barn nei, men en bamse...

Håper du får to barn jeg... Var ikke så gøy den drømmen min altså.

[:D]

Back
Topp