UL i dag

lillemolla

Gift med forumet
Da har jeg vært på ul!!! fikk fine å tydelige bilder av gutten vår(jepp ganske tydelig den og).[:D]. fikk justert terminen min fram noen dager så ny termin blir 5 mars.... gled dere som ikke har vært enda!!! det er bare en helt utrolig opplevelse.[:)]

Så gøy for dere begge!
jeg gleder meg veeeeeeldig til min på tirsdag!

Jeg skal på UL torsdag i neste uke, gleder meg ikke noe mindre etter å ha lest om deres flotte opplevelser! [;)]
Jeg har foreløpig termin 15.mars

Koselig og høre. Skal på ul den 28 oktober. gleder meg mye til og se han/henne [;)]

jeg skal på den ordinære ul om 10 dager. gleder meg kjempe masse. så babyen sist i uke 14+4,da laget babyen trute munn og hoppet med begge armene over hode,jeg tror det er en gutt og det tror legen min oxo. det er jo dette med hjertelyden som er litt lavere på gutter enn på jenter. ligger på 144 i snitt.

Ikke stol på hjertelyden. Vi har hatt hjerterytme fra 140-144 og vi venter ei aktiv lita jente.

legen sa sånn i gjennomsnitt,men selvsagt er det ingen garanti. har mange av de samme symtomene som jeg hadde i det forrige svangerskapet og det ble en gutt. men om 10 dager får vi forhåpentligvis vite det da,håper ikke babyen er flau da[:D]

Back
Topp