UL i dag...:(

april 2011 og april 2013

Forelsket i forumet
Dessverre har jeg ikke noe bilde å vise fram, for min lille knert hadde ikke vokst på et par uker.
Morkake og alt annet har fungert, men fosteret var dessverre dødt..
Siden jeg hadde spist frokost før jeg dro, så må jeg tilbake for utskrapning i morgen tidlig..

Men jeg har fått et betinget ja for videre prøving fra sambo, selv om han ikke har sagt det med rene ord... .så jeg kommer nok tilbake i en annen terminklubb senere..  (vil nok titte innom dere alikevel da:))

uff og huff!!!!! Alles mareritt dette her!!! Ønsker deg masse lykke til videre!!!! [:)]

Uff neei så trist å høre[:(] Virkelig fælt... Håper det snart sitter en ny spire hos dere som vokser seg stor og fin til fødselen[:)]

Nei... Uff, så forferdelig! [:(]
En stor klem, håper spiren sitter når dere er klar for det igjen!

[&o][&o][&o][&o] åneiåneiånei.....

Hvor langt var du på vei?

Synes det har vært veldig mange som har mistet her inne på forumet vårt... [:(]

ORIGINAL: Grete71

[&o][&o][&o][&o] åneiåneiånei.....

Hvor langt var du på vei?

Synes det har vært veldig mange som har mistet her inne på forumet vårt... [:(]

11 uker iflg legen, fosteret hadde hode-bak-lengde på bare 1,5 cm...

Uff..... [:(]

Masse, masse lykke til! Håper spiren sitter fort igjen!

Huff og huff så forferdelig trist... Veldig lei meg for dine vegne... [&o]

Uff så trist[:(] Du får ha lykke til vidre med prøvingen, og neste gang skal du se at spiren fester seg og vokser gjennom hele svangerskapet[;)]

Huff, [:(]
lykke til videre med prøving å alt ..[:(]

Det var virkelig leit å høre[:(]

Lykke til videre og håper spiren vokser seg stor og sterk neste gang[:)]

Så trist å høre[:(] Stor klem til deg, og lykke til videre!

Off, så forferdelig trist! :( du får ha lykke til videre og det går nok bedre neste gang!

ORIGINAL: lillemy9

Uff så trist[:(] Du får ha lykke til vidre med prøvingen, og neste gang skal du se at spiren fester seg og vokser gjennom hele svangerskapet[;)]

Blir så trist når jeg leser disse innleggene. Så veldig leit at det ikke var liv lenger. Ønsker deg masse lykke til videre og håper du kommer deg raskt videre. Stor klem

Syns det er så urettferdig! Lykke til med videre prøving, der går nok snart bra igjen.. Selv om det nok ikkje føles sånn nå.. Klem

Uff, so utrulig trist =( Håpa da går bra me deg/dere.. Ikkje nåke gøy å lesa dette!
Ønke deg masse lykke til vidare

nei så grusomt trist!! Håper at du kommer snart med glamelding om en ny spire. Krysser alt jeg har og ønsker deg lykke til videre

Back
Topp