UL i dag

cloetta

Forelsket i forumet
Skal på UL idag. Er sååååå spent. Skal bare se at alt er i orden, så jeg kan prøve å slappe litt av. Akkurat nå er jeg redd. Kjemperedd!
Har time utpå dagen, så jeg blir gående å gruble i mange timer først.
Jeg er så glad for at jeg fikk komme i tidlig UL. Det er bare denne frykten for at noe er galt. Vet ikke helt om jeg takler å få vite det. Jo. det må jeg jo... Men ofte er jo alt i orden. Jeg føler meg helt grei. Tror at den lille også har det greit, da. Det er bare ikke så godt for spiren at jeg går og bekymrer meg hele tiden.
Lurer på hvor mye jeg får se også. Om spiren rører på seg og om armer og bein er tydelige?

*Gruble *[8|]

Så spennende med UL da[;)]Du får nok se et lite hjerte som banker hvertfall,LYKKE TIL,det går nok bra,men jeg skjønner at det kan være litt nervepirrende den første gangen[;)]klem

Deilig å ta UL tidlig, særlig når man uroer seg. Gjorde det selv på fredag og var mektig spent før jeg kom inn (måtte selvfølgelig vente i en halvtime ekstra pga forsinkelser..). Hadde sett for meg de verste scener som at "nei, her er det ikke noe foster/fosteret er dødt/har store skader". Får litt noja etter å ha vært innom div forumer der jeg automatisk klikker meg inn på de uheldige tilfellene av SA/MA etc..

Gudskjelov så stod alt bra til med nurket og legen viste meg alle punkter som var viktige å sjekke (blære/nyre fungerte, hjertet var velutviklet, hjernen så bra ut, ingen væske i nakkefolden, nesebeinet var på plass etc..) Endelig kunne jeg slappe av og nyte det som skjer og endelig fortelle venner og familie! [:D]

Vet ikke om man kan se ting like tydlig siden du kun er 10 uker på vei, men så lenge man finner et hjerte som slår så skal det mye til før det går galt.

Lykke til - alt går sikkert bra!

Lykke til med ul da! Har du noen til å følge deg da? Det er jo litt betryggende! Det går sikkert kjempebra skal du se.=) Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg!

Er bare glad, glad, glad![:)]
Fikk se min pittelille baby for første gang! Fikk se det bankende hjertet. Den spratt rundt i livmoren min, så en arm og sprellende bein.[:D] Jordmora målte den til 3,6 cm og anslo at jeg var mellom 10+3 og 10+6. Det stemmer ganske bra. Men hun sa at det er vanskelig å vurdere nøyaktig så tidlig.[;)]
Har to bilder. Går bare rundt og smiler for meg selv nå. Synes det er så FANTASTISK!
Jeg er kvalm i kveld, men det gjør ingenting!
Vi trodde vi måtte ta innvendig UL, men det gikk helt fint med vanlig.
Hadde en stolt far med[8D]
Så heldig du er, da Zandra, som fikk sjekket alt det! Tror ikke det ville vært mulig for meg idag.

Back
Topp