UL i dag!

mortilto

Forelsket i forumet
Jeg har vert på UL i dag....
Skulle sjekke str. på gullet, og om der var nok fostervann.
Da jeg fikk jenta mi for 3 år siden, var det nesten tomt for fostervann, og hun var veldig tørr!! Så derfor fikk jeg ny UL i dag..

Der var heldigvis fortsatt godt med fostervann, og god gjennomstrømning til morkaken...

Lillegull ble estimert til å bli ca 3000g ved fødsel... Legen hadde skrevet -19% på skjemaet. Er dette lite?

Jeg får også ta de siste kontrollene på sykehuset... Har vert litt bekymret, siden både jordmora mi, og fastlegen skal ut i ferie nå... Har ikke så veldig lyst til å gå til mange forskjellige nå på slutten... For det er nå jeg trenger å bli godt oppfulgt p.g.a. redsel for at det samme skal skje som med datteren min....

Ellers så alt fint ut!!!!![:)]

Jeg var på Ul på tirsdag og legen estimerte fødselsvekt til 3,5/3,6 kg. Babyen er ca 2,5 nå og det var +3% over gjennomsnittet, så det er rart at det skulle være så drastisk som 19 % under...
men det er jo ikke noe galt med 3 kg i fødselsvekt, det var jo vanlig for ikke så altfor lenge siden..

var på sjekk for en stund tilbake selv..... legen sa at inntil 22% ene eller andre veien var innefor normalen...... !!!!!!så HELT normalt!!!!! noen store, noen små.... det går så bra så!!!!!

Back
Topp