UL i dag...

Barbamamma

Flørter med forumet
Jeg skal på ultralyd nå om en time... Legen min var kjempegrei og sa 'det gjør vel alle nå det' da jeg spurte om tidlig UL. Er litt spent på om det kan være to, men mest på om alt er ok. Gleder og gruer meg om hverandre!

Hvordan gikk det, hvordan gikk det, hvordan gikk det?????
*spent*

Hei!!
Det gikk fint! Var bare en, nesten heldigvis, selv om jeg syntes det hadde vært spennende med to. Har en fra før på 19 måneder, så det kunne blitt litt hektisk. Jeg ble gravid etter pergotime, derfor var det økt sjans for tvillinger, men det ble altså ikke det for meg. Men hjertet banket og ungen sprellet overraskende mye! Det var moro og godt å se. Legen var ikke verdens hyggeligste, men virket flink og sjekket det han kunne. Alt ser fint ut foreløpig!

Og resten av dagen har blitt brukt i byen, til å kjøpe kjole til bryllup og diverse annet, samt feire samboers nye jobb han fikk vite om i dag. Mye på en dag!

[:)]

Takk skal dere ha [:)]

så flott at alt gikk bra[:D] det er en fantastisk følelse å få vite alt alt går bra for første gang i graviditeten...

Bra at alt så bra ut!! Gleder meg til jeg også skal til ul...blir lenge til da [8|] 

Ja... egentlig er jeg litt blandet i forhold til det med tidlig ultralyd. Det er jo strengt tatt ikke nødvendig, men det er jo godt å få se da... Særlig å få se helt sikkert at det ER noe der!

Lykke til alle med novemberbaby[:)]

Back
Topp