ul i dag

squat

Forumet er livet
i dag er det ul på ullevål igjen, gleder meg til å se bebisene mine igjen[:D] forresten pebbles, hvordan er formen din for tia? begynner det å bli tungt? hvor ofte er du hos legen når du har kommet så langt

Hvordan gikk det på ul? Har de blitt store? Formen min er elendig, jeg spyr, har bekkenløsning og er rimelig drittlei.. Formen din da?

de er jo kjempestore, ligger på normalen som om det skulle vært en der inne[&:] ikke rart jeg synes det har blitt litt tungt i det siste. synes det verste er at jeg sover dårlig, begynt med halsbrann med påfølgenede oppkast noen ganger. men alt i alt så tror jeg jeg er heldig foreløpig. men håper du får ungene litt før, eller har legen sagt noe annet? for legen min mente det ikke var noe problem og gå  hele tia ut...

Så kjipt at formen din ikke er spes bra, er nok noe vi tvillinggravide må leve med.. De sa det samme til meg på ultralyd igår, begge er godt over gjennomsnittet! Nr. 1 tilsvarer et 36 uker gammelt foster og nr 2 35... Legen så ingenting i veien for at jeg skulle gå til termin, da de vokser bra, har godt med fostervann og alt var bra.. Jeg ser mye som er i veien for at jeg skal gå til termin da..

Back
Topp