**To tette**
Glad i forumet
I dag skal vi på ul! Gleder oss!! [emoji2] vi har ikke bestemt oss for om vi vil vite kjønnet eller ikke [emoji28][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg? [emoji2]
Åååå såååå spennende!! Jeg skal neste tirsdag! Gleder meg til å få vite kjønnet helt sikkert. Da har jeg nemlig bestemt meg for å ta fram alt av babyklær etter storesøskna. Det blir koselig! SÅ kan jeg gi bort det vi ikke trenger hvis det enten er gutt eller jente.
Åååå så artig [emoji2] vi skal i morgen [emoji1] men vi vil vite kjønn men usikker om vi skal fortelle alle andre det [emoji85]
Alt gikk bra [emoji4] skal tilbake i januar for undersøke om morkaken har flyttet seg vekk fra åpningen [emoji4] laget et fengsel jeg [emoji23] men noe kjønn fikk vi ikke vite, navlestrengen lå mellom beina så teknikeren så ingenting [emoji4]Fikk dere vite kjønn? Gikk det bra? [emoji4]
Det gikk jo forsåvidt bra siden alt stod bra til med den lilleHvordan fikk det med deg på UL? [emoji4]
men ble satt 5 dager tilbake