**To tette**
Glad i forumet
I dag skal vi på ul! Gleder oss!! [emoji2] vi har ikke bestemt oss for om vi vil vite kjønnet eller ikke [emoji28][emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det med deg? [emoji2]
Åååå såååå spennende!! Jeg skal neste tirsdag! Gleder meg til å få vite kjønnet helt sikkert. Da har jeg nemlig bestemt meg for å ta fram alt av babyklær etter storesøskna. Det blir koselig! SÅ kan jeg gi bort det vi ikke trenger hvis det enten er gutt eller jente.
Åååå så artig [emoji2] vi skal i morgen [emoji1] men vi vil vite kjønn men usikker om vi skal fortelle alle andre det [emoji85]
Alt gikk bra [emoji4] skal tilbake i januar for undersøke om morkaken har flyttet seg vekk fra åpningen [emoji4] laget et fengsel jeg [emoji23] men noe kjønn fikk vi ikke vite, navlestrengen lå mellom beina så teknikeren så ingenting [emoji4]Fikk dere vite kjønn? Gikk det bra? [emoji4]
Det gikk jo forsåvidt bra siden alt stod bra til med den lille men ble satt 5 dager tilbake noe jeg ikke liker siden jeg ikke vil gå på overtid grunnet tidligere fødsel. Så håper de kam sette meg igang hvertfall noen dager før, eller det beste, at knerten vil ut førHvordan fikk det med deg på UL? [emoji4]