UL i dag

CurlySue

Glad i forumet
I dag har vi vært på UL. Satt inn blastrosyste 28.08. Og skulle da vært 7+2 i dag. Vi fikk se et blinkende hjerte og ble målt til 6+2. Fikk ny UL om 4 uker. Spent på hva vi ser da. Gyn mente at når man har sett hjerte så er sjansen veldig stor for at det går bra [emoji4]
 
Gratulerer!!
Men jeg trodde at ved UL ved prøverør skulle de holde på termintidene siden en vet akkurat befruktningsdagen?
 
Gratulerer mye! Hørt om at egget kan gå i dvsle, kan jo være derfor du er litt bak ''skjema''? :)
 
Så herlig å se et bankende hjerte...håper jeg og får sett det på fredag...
 
Gratulerer så mye :) ❤️
 
Gratulerer med bankende hjerte CurlySue [emoji8][emoji176]
 
Takk Bubbly [emoji4] klarer ikke helt å slå meg til ro, siden det ikke så ut til å ha kommet like langt som det skal. Ny ul om 22 dager.

Ser den... hadde vært stressa på det jeg og. Men når hjertet banker så er jo sjansene veldig gode [emoji5]. Også er det er snakk om milli(mikro?)meter målinger, så tenker gyn kan ha målt bittelitt feil også? Skal ikke så mye til.
Blir spennende med ny ul da [emoji847] Håper tiden går fort for deg.
 
Hvordan går det med deg?
 
I dag har vi vært på UL. Satt inn blastrosyste 28.08. Og skulle da vært 7+2 i dag. Vi fikk se et blinkende hjerte og ble målt til 6+2. Fikk ny UL om 4 uker. Spent på hva vi ser da. Gyn mente at når man har sett hjerte så er sjansen veldig stor for at det går bra [emoji4]
Hvordan går det med deg?
 
Back
Topp