Ul i dag :)

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Da har jeg vert å kikka på mini i magen, og terminen stemmer med min :) 11+5 i dag. Alt så ut til å være i skjønneste orden sa hun :)
Men jeg spurte om hun nakke og alt så bra ut, forklarte henne hvor bekymret jeg var for sykdommer siden jeg har vert gjennom litt selv. Og hun svarte bare at det så ut som ett perfekt lite eksemplar og at jeg måtte senke skuldrene. Men føler ikke hun svarte på om hun sjekket alt.. Vet ikke om jeg skal bestille privat for å få roen litt..
 
Hvis det er nakkefold, så er det veldig mange mål de tar. Det er visst veldig vanskelig å ta de målene og jordmor tar en egen opplæring i det. Målene skal tas i spesielle vinkler. Så tror ikke de måler det uten å si det..

Det tok lang tid hos oss fordi barnet lå i alle mulige stillinger det ikke skulle ligge i.
 
Hvis det er nakkefold, så er det veldig mange mål de tar. Det er visst veldig vanskelig å ta de målene og jordmor tar en egen opplæring i det. Målene skal tas i spesielle vinkler. Så tror ikke de måler det uten å si det..

Det tok lang tid hos oss fordi barnet lå i alle mulige stillinger det ikke skulle ligge i.

Takk for svar :) Prøvde å spørre henne om dette, men hun sa bare at alt ser fint ut og at jeg måtte senke skuldrene. Men følte ikke hun svarte på det.
 
hun sjekket nok det nødvendige, og ville gitt beskjed om det var avvik <3
 
Back
Topp