Ul i dag

nr.tre

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Begynte å blø litt på onsdag, var sikker på at alt var over. Har etter det blødd litt hver dag, men nesten kun på papiret etter jeg har vært på do. Blir nesten sprø av å ikke vite noe, så jeg tok kontakt med legen og skal på ul på sykehuset i dag kl 13.30. Blir deilig å få svar på om alt er som det skal eller om det er kroppen min som ikke klarer å rydde helt opp. Spent!!

Masse lykke til! Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er som det skal :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til ! Krysser fingrene for at det er helt uskyldig ! :)

Masse lykke til! Satser på at alt er bra og at du får se et nydelig lite hjerte som banker :)

Lykke til i dag, vet akkurat hvordan det føles. Hadde et svangerskap i januar og februar som dessverre endte i MA. Blødde fra uke 5. Da sa gynekologen at noen har en lettblødelig cervix ( livmormunn) og at det nødvendigvis ikke er noe farlig. Hos meg var embryoet lite i forhold til svangerskapslengden, så det var nok rett og slett noe feil som førte til at det gav opp i uke 7-8.

Er ferdig med ul og vi så et bankende hjerte:) vet ikke hvorfor jeg har blødd, men nå var ihvertfall ting i orden:)

Er ferdig med ul og vi så et bankende hjerte:) vet ikke hvorfor jeg har blødd, men nå var ihvertfall ting i orden:)
Godt å høre! ❤️

Så bra det ser bra ut nå :-)

Godt å høre at alt var bra :) Håper du kan puste lettet ut nå :)

Så godt å høre!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så godt å høre at alt var bra :)

Gratulerer. Så stas å høre hjertet:)

Back
Topp