Lille spire har det bra. Jeg har morkaka delvis over cervix og vil derfor ha blødninger flere ganger mente gyn. Det ser ut som jeg er noen dager mindre på vei enn jeg trodde. Noe jeg ikke er overasket over med 10 og 14 dagers tilbakesettinger på de andre to. Men termindatoen er ikke endret. Skal på UL hver mnd på grunn av gastric bypass og brokket jeg har i mellomgulvet. Hun var mer bekymert over dette en medisinbruk. Jeg skulle bare ta fenazonkoffein og paracett og ved ille anfall var paralgin forte å foretrekke over sumptriptan. Hun var rystet over at legen min enda ikke har tatt blødprøver av meg, så det måtte jeg gjøre fortest mulig. Jeg sa at jeg bruker jo bare å ha mangle på "tullevitaminer", som K vitamin. For oss er K vitamin veldig viktig! Det har med hvordan blodet ditt koageleres eller hva hun sa, hehe. så jeg ringte helsesentreret å fikk fiksa blodprøver på mandag 
Hun mente at jeg likevel ikke hadde større fare for spontanabort enn "alle andre"
Her er spiren vår som beveget seg litt for oss også
Forteller det til jentene i morgen, nå er det så mange som vet det, så det er bare å la det stå til
Hun mente at jeg likevel ikke hadde større fare for spontanabort enn "alle andre"
Her er spiren vår som beveget seg litt for oss også