Jeg nevnte tidligere her inne at legen målte HcG nivået mitt sist uke (pga gjentatte store blødninger siden uke 11).. Nivået var på over 120 000, men viste nedgang. Tok en prøve til mandag denne uken, og prøvesvar i går viste nok en gang nedgang. (Dette var jeg forberedt på, ettersom jeg mener å ha lest at HcG skal stabilisere seg på ca. 20 000 resten av svangerskapet
Uansett, legen ville sende meg på UL, og der var jeg i dag. Gynekologen nevnte at HcG-måling så sent i svangerskapet ikke gav noen svar, det er normalt med nedgang nå. UL viste et bankende hjerte, og en sprellende baby med CRL på 10,23 cm Menstermin min ser ut til å stemme, apparatet regnet med til 15+6 (15+5 ifølge menstermin).
Utrolig glad nå, var godt å se knøttet igjen <3
Idag tar jeg helg og juleferie i lykkerus!
Uansett, legen ville sende meg på UL, og der var jeg i dag. Gynekologen nevnte at HcG-måling så sent i svangerskapet ikke gav noen svar, det er normalt med nedgang nå. UL viste et bankende hjerte, og en sprellende baby med CRL på 10,23 cm Menstermin min ser ut til å stemme, apparatet regnet med til 15+6 (15+5 ifølge menstermin).
Utrolig glad nå, var godt å se knøttet igjen <3
Idag tar jeg helg og juleferie i lykkerus!