UL i dag

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Da har jeg vært på UL i dag. Er nå på kontroll hver 14 dag. Flott vekst, ca 1400 g nå. I dag ble det og sendt henvisning til St.Olav så jeg kan få føde der :) Bare å vente spent på dato for igangsetting nå. Fikk også beskjed om at om fødselen starter før oppmøte skal vi ikke begynne å kjøre, da skal jeg melde meg til lokalsykehuset og de sørger for helikopter annen transport om det er tid. Fødselen gikk så fort sist at de vil ikke ta noen sjanser på at jeg føder på veien. Kan bli spennende dette.

Så bra alt ser bra ut, og spennende å vente på datoen du får møte din lille :D
Hvorfor skal du igangsettes? Håpe du slipper helikopter osv da.. Selvom det kanksje er en opplevelse i seg selv :P (Så lenge alt er under kontroll osv...)

Så spennende :) Er godt at alt blir lagt til rette for deg, og at du får god hjelp resten av veien :) Man skal absolutt slippe å undre seg over alt og lure på hvordan ting skal bli ordnet :) Trenger ikke fler bekymringer enn det som allerede følger med ;)

så bra alt var fint :) Spennende å få en dato, da!!

Så bra alt ser bra ut, og spennende å vente på datoen du får møte din lille :D
Hvorfor skal du igangsettes? Håpe du slipper helikopter osv da.. Selvom det kanksje er en opplevelse i seg selv :p (Så lenge alt er under kontroll osv...)
Jeg har diabetes og skal derfor ikke gå over terminen.

Så spennende! må være en spesiell følelse å vite hvilken dato lille kommer til verden også :)

Så flott å høre at det står bra til med dere :)
Får du dato med en gang på st.olavs altså? Har ikke fått noe dato her, det er noe som ikke blir vurdert enda -det ser de på når det nærmer seg mer. Er litt glad for det også kjenner jeg, at de ser ann str i forhold til modenhet før de gjør noe :)
Hadde ikke noe dato for igangsetting sist gang heller, da kontaktet vi sykehuset her da vannet plutselig gikk og ble sendt med helikopter til Ålesund -mannen som elsker helikopter håper jo på det samme denne gangen også :P

Så flott å høre at det står bra til med dere :)
Får du dato med en gang på st.olavs altså? Har ikke fått noe dato her, det er noe som ikke blir vurdert enda -det ser de på når det nærmer seg mer. Er litt glad for det også kjenner jeg, at de ser ann str i forhold til modenhet før de gjør noe :)
Hadde ikke noe dato for igangsetting sist gang heller, da kontaktet vi sykehuset her da vannet plutselig gikk og ble sendt med helikopter til Ålesund -mannen som elsker helikopter håper jo på det samme denne gangen også :p
Hadde dato for oppmøte på St.Olav sist og ja. Her håper mannen på at det blir helikopterstyrt så han kan komme etter når alt er over...hehe... De vurderte jo også etter jeg hadde fått dato om jeg trengte inn før, men alt gikk etter planene. Veldig merkelig følelse å ha en dato, men greit og synes jeg da.

Back
Topp