har vært på motstrømsmåling og vekstmåling i dag alt så helt fint ut så fremdeles ut til å være jente noe de har sagt nå på 4 UL'er hun er ca 1750g tror jeg det var, noe som er +4% så det lover godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har bare vært på ordinær Ul jeg, og har aldri hørt noe om at jeg skal inn på sånt... Er det vanlig, skal alle få sånt sjekket? Hadde jo vært gøy å få sett knøttet en gang til også, og sett om alt er i orden...Hvor mange uker er du nå? Skal på vekst kontroll og sjekk av morkakeplassering på onsdag,spent
Jeg har bare vært på ordinær Ul jeg, og har aldri hørt noe om at jeg skal inn på sånt... Er det vanlig, skal alle få sånt sjekket? Hadde jo vært gøy å få sett knøttet en gang til også, og sett om alt er i orden...
jeg er 31+3 i dag lykke til på onsdagHvor mange uker er du nå? Skal på vekst kontroll og sjekk av morkakeplassering på onsdag,spent
nei alle får ikke sånt. jeg er tidligere vektoperert og i tillegg var sønnen min veldig liten ved fødsel 2 dager over termin så derfor får jeg tilbud om slik oppfølgingJeg har bare vært på ordinær Ul jeg, og har aldri hørt noe om at jeg skal inn på sånt... Er det vanlig, skal alle få sånt sjekket? Hadde jo vært gøy å få sett knøttet en gang til også, og sett om alt er i orden...
Takk lykke til på fredag så får vi håpe at dere nå har fått vite riktig kjønnHurra for at alt er så bra
Jeg skal på det samme til fredag, og håper de ikke forandrer mening om kjønn denne gangen også
Ok, lurte på om de hadde glemt noe hos meg her, vil helst ha mest mulig oppfølging Jeg ble lovet ekstra god oppfølging siden jeg har mistet mange ganger før, bla. tre ganger i fjor der jeg holdt på å stryke med ene gangen. Men jeg har ikke fått noen som helst ekstra oppfølging, og særlig samboeren min synes alt er veldig skummelt...nei alle får ikke sånt. jeg er tidligere vektoperert og i tillegg var sønnen min veldig liten ved fødsel 2 dager over termin så derfor får jeg tilbud om slik oppfølging
huff da nei det var dårlig synes jeg.Ok, lurte på om de hadde glemt noe hos meg her, vil helst ha mest mulig oppfølging Jeg ble lovet ekstra god oppfølging siden jeg har mistet mange ganger før, bla. tre ganger i fjor der jeg holdt på å stryke med ene gangen. Men jeg har ikke fått noen som helst ekstra oppfølging, og særlig samboeren min synes alt er veldig skummelt...