Ul i dag!

ed

Glad i forumet
I dag skal jg på ny ul, placentakontroll.. Var på to oul, da de ikke fikk sjekka hjertet godt nok første gang, og allerede på den andre (en uke mellom...) hadde den flytta sg. Krysser fingrene for at det stemmer så jg slipper ks!! Gleder mg til å se lillebror igjen <3 superspent!! :)

Er 33 uker i dag - hurra!! Min 34. uke :) om han er som storebror, er det bare fire uker igjen!! Owæææ!! :D

Er fantastisk å se på nå som de er blitt så store, ser mye mer detaljer :) fikk se nese, tær og fingre helt tydelig :)

Kos dere masse på ul, krysser fingrene for at morkaka ligger på riktig plass nå ;)

Oi så kult! Var på sein ul m storebror også, mn da ble jg såå skuffa.. Så bare skygger. Gleder mg til å se :D :D

Håper du får en bedre opplevelse i dag :) og at ultralyden viser det du vil den skal vise :) masse lykke til :)

Åh det gikk så fint!! <3 ble heeeeelt forelska jg, helt overveldet! Han ligna så mye på vakre storebroren sin <3 verdens hyggeligste jordmor som sjekka alt og gjorde sitt beste for at vi skulle få se mini selv om navlestr lå rett foran ansiktet.. Hodet lå laangt ned, morkaka høyt oppe (hurraaa!!!), perf gjennomstrømming! :D skal inn igjen ule 37, var -11% i vekst.. Mn storebror var ca 2900g og 47cm da han kom, så det er ikke noe bekymring :))

jeg er så glad jeg!! Denne ul traff mg så sinnsykt i hjertet! Nå gleder jg mg til å holde han <3

Back
Topp