Ul i dag;)

moj

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Siste sjekk før oul... Da har jeg vært 5!! Ganger i ul til nå;) godt å få se en frisk liten baby sparker og spreller;);) jeg blir jo sef 10 kilo lettere og mye roligere!
Fin måte å starte helga på;);)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så bra da :) Kan jeg spørre hvorfor du har vært sååå mange ganger??? ;)

Laaaang historie......
Hadde en traumatisk sa i uke 13 i syden i høst.... med uforklarlig styrtblødning;/, i tillegg til at vi har vært gjennom 4 aih behandlinger og 2 ivf runder uten hell....så sa vi helt på egenhånd:) fikk dette til nå, var jo sef panikken et faktum... Å med en super fastlege og en fantastisk gyn på sykehuset har jeg fått super oppfølging denne gangen;) skal også være sagt at jeg har hatt to småblødninger som de har tatt veldig alvorlig!men nå er skummelukene over og jeg har en sprell levende fiiiiin liten baby i magen:)

Så bra å høre at du får GOD oppfølging! Mange som får den lovnaden også skjer det ikke! ;) Supert at alt er bra inni magen! :) God helg!!

Ja, jeg har vært kjempefornøyd!!!!!!;) riktig god helg til deg også;);)

Åå, for en fin "slutt" på historien :) Elsker lykkelige slutter ;) Herlig å se en sprellende og fin baby, heldig du er som får se babyen så mange ganger :) Skal du på flere etter oul også? God helg :)

Ja, den har virkelig vært fantastisk, og jeg er kjempefornøyd;) vet ikke om det blir flere ul etter oul...har en vannsyste som de følger med....ca 5*5 cm... Ikke rart at min mage kom fort....;)

Godt å høre at alt er bra både med lille og at du er i trygge hender hos fantastiske folk som følger deg opp.
sånne folk er gull verd uansett hvordan det ender.
Håper dette svangerskapet går som en drøm så du får en liten skatt å kose deg med.

Tror redningen min da jeg mista lille Munin nå, var at min fantastiske jordmor fra mine to forrige svangerskap
var på jobb disse 2-3 dagene da jeg var på sykehuset.

Back
Topp