Ul i dag :)

PetronellaMor

Flørter med forumet
Da har vi også vært på ul, alt så fint ut, det var en aktiv liten gutt der inne. Og jeg som trodde det var en jente. Veldig fornøyd med gutt, altså :) Der kan man se at magefølelsen kan være feil..

Det er litt kjedelig da. Men det viktigste er jo at alt er bra med den lille krabaten. Dere får helt sikkert vite neste gang.

altså, ikke kjedelig at vi får gutt, det synes vi et kjempegøy, men at du ikke kunne se kjønnet på din ul :) Følte jeg måtte oppklare , haha :)

Gratulerer så masse med frisk liten gutt var selv på ul idag(ikke ordinær) og der kunne vi også se tut og det hele.. Jeg var, som deg, heeelt sikker på jente! Rart det der.. Men veldig koselig da

Ja kan være feil den ja...men det viktigste er vel et friskt barn! :) Gratulerer så masse med gutten i magen!!

*Huldra* skrev:
Gratulerer så masse med frisk liten gutt var selv på ul idag(ikke ordinær) og der kunne vi også se tut og det hele.. Jeg var, som deg, heeelt sikker på jente! Rart det der.. Men veldig koselig da

Ja, etter et par timer med omstilling fra en lyserosa verden er jeg helt gira over at det blir en liten prins. Blått er jo favorittfargen min, så kommer nok til å bli en liten marsipanbaby i bare masse lyseblått, isblått og hvitt. Stakkars, han kommer nok til å bli mobbet av de andre småprinsene.. Jeg har egentlig alltid sett for meg at jeg passer best som guttemamma, så dette er egentlig helt topp! :) Gratulerer til deg også!

Tusen takk alle sammen. Hadde ikke trodd det skulle gjøre noen forskjell å vite kjønnet, men merker jeg har blitt ekstra gira etter i går, så alt er bare superstas. Ellers er det vel kanskje mest fordi vi fikk se den lille sprellende krabaten på skjermen som virkelig ser ut som et lite menneske allerede. Utrolig spesielt :)

Gratulerer så mye med gutten i magen :D

sist var jeg også helt sikker på jente, men det ble gutt :D Nå vet jeg altså ikke, har ikke ul før om 13 dager!!!

Men gratulerer :D Så bra at alt var bra og sånt :)

LykkeMilla skrev:
gratulerer med frisk liten gutt!!:)

Back
Topp