Sunshine86
Forelsket i forumet
Da har vi vært på UL i dag, og vi får ei jente denne gangen også. Mannen min hadde håpet litt på gutt, men da vi fikk vite at det var jente sa han bare: " jaja, det er visst meninga at jeg skal være en sånn overbeskyttende pappa. Så jeg må nok bare investere i en hagle. Også må vi flytte for vi må ihvertfall ha flere bad, og jeg må ha et mannerom" :) hehe stakkars, blir eneste mannen i flokken :)
Alt så bra ut ellers. Fikk ikke så bra bilder da, for hun ville ikke vise seg ordentlig frem, men hun hikket og vi fikk se at hun tok tak i foten sin og pirket litt i morkaken.
Har foranliggende morkake, så må på en ny UL i uke 32 for å sjekke om den hadde flyttet på seg :) Er bare glad for å få en ekstra UL jeg :) hihi
Alt så bra ut ellers. Fikk ikke så bra bilder da, for hun ville ikke vise seg ordentlig frem, men hun hikket og vi fikk se at hun tok tak i foten sin og pirket litt i morkaken.
Har foranliggende morkake, så må på en ny UL i uke 32 for å sjekke om den hadde flyttet på seg :) Er bare glad for å få en ekstra UL jeg :) hihi