Ul i dag

¤Mosepjusk¤

Forelsket i forumet
Grunnet blødninger i uke 4 ( en hel uke), valgte vi å bestille tidlig ul denne gangen. Mest for å utelukke ma osv...

Vi bestilte på Medicus, veldig fornøyd med mottakelse og timen, så de kan jeg varmt anbefale videre! :)

Der fikk vi se en liten bønne med bankende hjerte, og høre den fineste hjertebanken <3
Helt utrolig!!

Nå håper jeg resten av svangerskapet går bra, slik at vi får møte den lille bønna vår om noen måneder! :)
 
Så godt at alt står bra til :) Må være deilig å høre hjertelyden og få den bekreftelsen på at alt er bra :)
 
gratulerer! :)
 
så herlig:) må kjennes såå godt å få både se og høre:) jeg skal på ul mandag om en uke, er spent, men håper på hjertebank og en liten spire som vil klore seg fast i åtte mnd til:)
 
Herlig! Gratulerer :)
 

Så bra! Høres passe deilig ut emoticon

Skal på ul i morgen jeg emoticon

 
Så bra :) de mente det var for tidlig med ultralyd når jeg ringte...så jeg skal ikke før i januar...leeenge å vente..men..men.. kvalm som fy, så får stole på d.
 
Åhh, så koselig..! =) Så godt det må være å få høre hjertelyden..
 
Hei.

Gratulerer så mye. Vi var også på tidlig ultralyd på Volvat i dag etter at jeg har blødd litt noen dager. Der fikk vi konstantert 2 fostersekker med et nurk i hver. Gynekologen fant desverre hjerteslag bare på den ene, men heller en, en ingen som jeg var redd for å når vi dro i morges. Fantastisk og se hjertet slå, og helt utrolig at det kan ses så tydelig når det bare har gått litt over 7 uker :D
 
Back
Topp