UL i dag :)

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Har vært på UL i dag.. Babyen er frisk.. Men opplevelsen var helle dårlig.. For det første hadde de surra men timen vår så jeg hadde plutselig ikke time.. Når jeg kom inn sjekka han babyen i to min før jeg ble kasta ut igjen.. Legen var sur og sjekka ingenting..

Så bra at alt var fint med babyen. Det er så hærlig å se det lille hjerte banke
Kjedelig når opplevelsen blir ødelagt av en sur og grinete lege. Håper virkelig ikke du betalte for timen ? Da hadde jeg vertfall klaget .. Noe jeg kanskje hadde gjort til fastlegen min uansett ? Det skal jo ikke være sånn!

Nei betalte ingenting var på sykehuset.. Men kjedelig uansett... Hadde gledet meg til å bruke UL bildet til å fortelle nyheten.. Men jeg fikk dessverre ingen bilde.. :(

Så fint at alt er bra! Skjønner at det var en kjip opplevelse, men hvis de hadde surra bort timen din, så er det ikke så rart at det måtte gjøres kjapt innimellom noen andre? Og hvis formålet bare var å se om babyen levde, er det kanskje ikke så rart om han ikke sjekka andre ting....?

Skjønner uansett at det ikke var noe gøy, og han kunne jo vært litt hyggelig :-)

æsj, høres ut som en dårlig opplevelse. synd man blir behandlet slik. men sikkert litt gøy å se bebisen likevel :)

Back
Topp