UL i dag:)

lillegutt09

Forelsket i forumet
i dag har vi vært på ultra og sett verdens fineste lillesprellemann el jente emoticon
er så godt å har fått sett hjerte og alt alt er bra...er litt tidlig før endelig termin men er ca 21 jan, men skal jo snart på ordenær ul også så da får vi se lilleknøtte en gang til.
det kribler overalt nå...jeg har faktisk kjent de første bevegelsene i dag også ....emoticon
 
Så kjekt! Gratulerer!

Selv er jeg 12 uker på vei i dag og nå begynner det å krible etter å fortelle for "alle". Vi bestemte oss derfor å ta en UL i denne uken slik at vi er sikre på at alt er ok når vi forteller :-) Jeg er for all del rimelig sikker på at alt er som det skal, men det blir veldig fint å få se den lille igjen og så håper jeg at samboern min kan slappe av litt etter gjennomført UL - hihi.
 
Gratulerer med spark og ul! Så deilig å se at alt er bra emoticon

Mrs White, vi gjør akkurat det samme her ;) UL på fredag for å se at alt er bra før vi braker ut med nyheten. Gleder meg til å kunne si det til folk! :) Gratulere med 12 ukern!
 


Mozzarella skrev:
Mrs White, vi gjør akkurat det samme her ;) UL på fredag for å se at alt er bra før vi braker ut med nyheten. Gleder meg til å kunne si det til folk! :) Gratulere med 12 ukern!



Så spennende! Lykke til på fredag! Og takk, vi skal på UL på lørdag (pussig dag eg :-))
 
Haha, ja det var en pussig dag! Fint at de har mulighet til å ta i helgene da :) Lykke til og husk å oppdater meg, jeg er så veldig nysgjerrig ;) 
 
@Mozzarella: I like måte! Snakkes! :-)
 
Gratulerer så masse. Var på ul selv idag, og føler det samme som deg, utrolig kjekt å høre hjerte og sjekke alt, at alt er ok...;) utrolig spennende å følge hverandre videre her inne=)

Min kjære er på guttetur på vidda i finnmark, så jeg tok med barndomsvenninnen min som skal bli jordmor, så utrolig koselig for henne å se, og det var så mye aktivititet inni der, så tror det blir en sprellemann denne gang, men får se 19aug, da vet vi mer. Når skal du på ultralyden for å sjekke kjønn osv?
 


milla83 skrev:
Gratulerer så masse. Var på ul selv idag, og føler det samme som deg, utrolig kjekt å høre hjerte og sjekke alt, at alt er ok...;) utrolig spennende å følge hverandre videre her inne=)

Min kjære er på guttetur på vidda i finnmark, så jeg tok med barndomsvenninnen min som skal bli jordmor, så utrolig koselig for henne å se, og det var så mye aktivititet inni der, så tror det blir en sprellemann denne gang, men får se 19aug, da vet vi mer. Når skal du på ultralyden for å sjekke kjønn osv?


hun som tok ul skulle ordne med time i ca uke 18 :) så da vises det sikker hva det er...men har en god følelse på at det blir en gutt denne gangen og så ....
 
Back
Topp