Ul i dag

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Ååå så herlig!

Fikk se en frisk liten gutt![:)]
Ble flytta 5 dager fram, fantastisk! Fra 20.sept til 15.september[:)]
Så jeg er 19 uker på vei![:)]

Gratulerer med en frisk, liten gutt i magen!

Er jo bare greit å bli flyttet den veien. [:D]

Gratulerer så mye med en frisk liten lillebror i magen [:)]

Kos deg masse[:)]

Takker og bukker!! [:)]

ORIGINAL: merete_80

Gratulerer med en frisk, liten gutt i magen!

Er jo bare greit å bli flyttet den veien. [:D]

[:D]
Så moro med en gutt i magen! =)
Utrolig gøy!!

Gratulerer så mye! Håper resten av svangerskapet blir bra. [:)]

Gratulerer så masse med gutten![:D][:D] Så fint at alt så bra ut.[:)]

Jeg ville blitt kraftig irritert om jeg hadde fått flyttet terminen den veien, men det er nå meg da.

ORIGINAL: Sukkertopp

Jeg ville blitt kraftig irritert om jeg hadde fått flyttet terminen den veien, men det er nå meg da.

Takk, men..
Eh... fordi???

ORIGINAL: Tuttelure

Takk, men..
Eh... fordi???

Fordi jeg tror det veldig sjeldent stemmer. Spørs jo hvor uregelmessig syklus du har selvfølgelig. Hvis du har relativt regelmessig 28 dager syklus, så er det vel helt usannsynlig at du plutselig skulle ha 23 dager? Mye forskjellig kan føre til at eggløsning er litt forsinket, og syklusen litt lengre en måned, men kortere? I verste fall kan du jo risikere at fødselen blir igangsatt uten at det er reell overtid. Jeg ville nektet til jeg ble blå, men ser jo at veldig mange blir glad for det.[8|]

Åååå, så herlig!! Får helt gåsehud jeg nå!! Så masse du har å glede deg til:) Gratulerer med en liten gutt!!

grattis med lillebrosan i magen, heldige deg[:)]

ORIGINAL: Tuttelure

Takk, men..
Eh... fordi???

Fordi jeg tror det veldig sjeldent stemmer. Spørs jo hvor uregelmessig syklus du har selvfølgelig. Hvis du har relativt regelmessig 28 dager syklus, så er det vel helt usannsynlig at du plutselig skulle ha 23 dager? Mye forskjellig kan føre til at eggløsning er litt forsinket, og syklusen litt lengre en måned, men kortere? I verste fall kan du jo risikere at fødselen blir igangsatt uten at det er reell overtid. Jeg ville nektet til jeg ble blå, men ser jo at veldig mange blir glad for det.[8|]

Jeg har hatt sykluser mellom 23-27 dager. Menstermin var 23.sept, men jeg selv mente at 20. stemte best. Nå ble det altså 15, vil si syklusen bare var 20 dager. ikke urealistisk.
Jeg forstår poenget ditt, men vledig glad det ble flytta den veien og ikke andre iom at jeg ble satt igang 11dager etter termin sist. Skulle det samme skje igjen er det bra termin ble flytta den veien tenker jeg.

ORIGINAL: *SoldierGirl*

Gratulera med gut i magen![:D]

Fin termin dato. [:D] Min bursdag![8D]

Tihi fiiin dato[:)]

ORIGINAL: almara

Åååå, så herlig!! Får helt gåsehud jeg nå!! Så masse du har å glede deg til:) Gratulerer med en liten gutt!!

Tihi tusen takk!!![:)]

Gratulerer med en liten gutt i magen [:D] sååå misunnelig [:)]

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

Gratulerer med en liten gutt i magen [:D] sååå misunnelig [:)]

Tusen takk[:)] En dag er det din tur[:)]

Gratulerer med en liten gutt i magen, og tenk du fikk termin på min fødselsdag. Spennende :) 

Lykke til videre :)

Back
Topp