UL i dag

x1x*laboline*

Glad i forumet
I dag har jeg sett min lille spire som klorer seg fast. var deilig å se at det var hjerteaktivitet der når jeg har være beskymret en uke [:D] 

Å, så deilig at du fikk se det da!
Gratulerer så mye, nå kan du slappe av og bare kose deg [:D]

Jeg gleder meg til jeg skal på UL, føler liksom ikke det er på ´ordentlig´ før jeg har sett det, liksom. [8D]

Hei =)

Heldig du som fikk UL. Jeg var på mitt første legebesøk på fredag sist uke, og jeg må si at jeg ble kjempe skuffa [:(] Han sa at det ikke var vits i å undersøke meg,for han hadde regnet frem til at jeg bare var 6 uker på vei, mens jordmor som jeg traff i går, sa jeg var 7 uker og 5 dager på vei. Uansett, legen sier at alt kan skje og at jeg kunne miste fosteret, så det var ikke vits å gjøre noe denne gangen. Så jeg måtte vente til 20.april, for da var jeg ca 12-13 uker på vei. Etter hans bedømming da, så har jeg vært kjeeempe lei meg og bekymra. jeg vil jo vite om det lille mirakelet vårt lever til uke 12-12 ... [:(] Syns du jeg skal oppsøke en gynokolog og få UL?

Åhhh SÅ bra at alt var i orden der inne  [:)][:)][:)]
Nå er det bare og kose seg fremover og slappe av, sjansen for at noe går galt når hjertet har begynt og slå er jo myye mindre... [:)][:)][:)]

Heldigjente 23, hadde definitivt oppsøkt gyn for ul om du føler du trenger det, for en duste lege, herregud..Skjønner meg ikke på sånne som ikke vil gjøre bekymringene til den gravide mindre....nei oppsøk gyn du.......[:)]

Heldigjente23

Det var da helt utrolig å si noe sånn..
Anbefaler deg gynekolog da altså, selv dro jeg til en når jeg var 7+4 =)
Vi så hjerte slå som bare det, og en liten knert på ca 14mm.. Godt å få høre at alt er bra,
så man slipper å bekymre seg, for det er virkelig det verste!!!

Lykke til =)

ORIGINAL: Heldigjente23

Hei =)

Heldig du som fikk UL. Jeg var på mitt første legebesøk på fredag sist uke, og jeg må si at jeg ble kjempe skuffa [:(] Han sa at det ikke var vits i å undersøke meg,for han hadde regnet frem til at jeg bare var 6 uker på vei, mens jordmor som jeg traff i går, sa jeg var 7 uker og 5 dager på vei. Uansett, legen sier at alt kan skje og at jeg kunne miste fosteret, så det var ikke vits å gjøre noe denne gangen. Så jeg måtte vente til 20.april, for da var jeg ca 12-13 uker på vei. Etter hans bedømming da, så har jeg vært kjeeempe lei meg og bekymra. jeg vil jo vite om det lille mirakelet vårt lever til uke 12-12 ... [:(] Syns du jeg skal oppsøke en gynokolog og få UL?

uff ikke noe morsomt å være beskymret, jeg hadde ringt gynekolog, var sann jeg fikk ul, for jeg fikk ikke en dritt med hjelp av fast legen min, du kan jo også ringe til volvat for å få ul. lykke til håper det ordner seg for deg.[;)]

Gratulerer med vel overstått ul å hjertebank...

Back
Topp