UL i dag! Spent! *oppdatert* :-D

Tweak

Forumet er livet
Ja da er dagen kommet for ul. Timen min er kl 12 så jeg har noen timer til med spenning foran meg. Ble syk med omgangssyken i helga og er fremdeles ikke 100% på beina så jeg blir hjemme fra jobb i dag.

Kan tro jeg er spent, selv om det bare er 3 uker siden jeg så at lille gullet hadde det fint og selv om jeg kjenner spark og bevegelse hver dag! Mannen også innrømte nettopp at han var veldig spent og nervøs i dag. Håper vi får en fin opplevelse!

----------------------------------------

Ul gikk strålende, lille jenta i magen hadde det bare fint der hun lå og klødde seg i hodet med foten! :-D Først sov hun nok, bare rykket litt til da vi begynte, men så våknet hun til og spant rundt som en jojo :-D Det er jo så fantastisk å se alt sammen, hjertet med de bittesmå hjerteklaffene, tærne, fingrene, og alle bevegelsene! Lille tulla var så skjønn atte!

Jeg ble satt tilbake 2 dager, det er jo ingenting, men nå er termin 20 juli. Det stemmer mer overens med når jeg hadde el uansett :-)

Lykke til på UL :)

Å, så spennende!!
Jeg hadde heldigvis time tidlig på dagen, var ikke mye fornuftig jeg klarte å gjøre på jobb i timene før.
Masse lykke til! D er jo så deilig å få se og høre disse småe <3

Og god bedring!! :)

ÅÅåÅ.. masse lykke til:) Gleder meg til koselig oppdatering;)

Og du leste feil i starten, leste at du hadde et par timer med SPINNING foran deg.. ha ha ha

Oppdatering; Gratulerer med overstått UL og at lille jenta hadde det tipp topp i babyhuset sitt <3

Snart bare en time igjen nå!!
Var klokka 8-00 i dag jeg, og har endret litt på tickeren min nå! ;o)
Lykke til!!!

Lykke til :)

Masse lykke til idag ! :)

Var selv på UL den 6/2, å var mye mer spennt og nervøs før jeg gikk inn enn det jeg hadde forventet av meg selv !
Kjæresten var også veldig spennt, men det var så godt å være der. Magisk øyeblikk jeg aldri vil glemme <3

Gratulere så masse med Prinsessa i magen...:)

Alltid godt å høre at alt står bra til inni magen...:)

Gratulerer :)

grattis med jente i magen min datter heter også Julia, blir 2 år til sommeren! Vi har jentefølelse denne gangen også men det gjenstår å se på fredag.. hehe! Mange fine navn som passer til Julia!

Back
Topp