Ul i dag på bursdagen min.

Angell18_

Flørter med forumet
Ja. var på ul i dag, for å se hvordan det sto til der inne.

jeg var på ul først den 12mai, da så vi en boble der inne, og HCG nivået var da på 97. Denne kontrollen fordi jeg fikk blødningen.

Neste kontroll var 19 mai, denne kontrollen skulle da være min første kontroll. Da sa legen at det inni så større ut enn til å være uke 5+6 som jeg var da. Siden man ikke kunne se så mye, og vi skulle følge med HCG nivået fikk jeg ny time 26 mai. Hcg nivået var da steget til 163.

Kontrollen i dag :(

Legen sa at HCG nivået hadde stege,men det var lite.

På UL kunne han se den lille tingen, men det hadde ikke vokset siden siste uke:( Så han ville konstantere at jeg hadde hatt en abort :( MEN

Jeg fikk beskje om å ta en ny urinprøve, for å se om den var posetiv, samt ny bloprøve for å se mer om det hadde steget eller ikke..

Prøven jeg tok var posetivt og bloprøven får jeg svar på i morgen. Samt NY legetime 1juni..

Vet ikke hva jeg skal føle eller noen ting lengre..

Slet lenge med å bestemme meg om jeg ville beholde eller ikke, når jeg endelig hadde bestemt meg for å beholde, så er det ikke sikkert det er noe der inne.

Jeg vet at man har litt HCG i blodet etter en abort, MEN hvor lenge skal jeg ha et dødt "foster" inni meg??

:( :( Kjente tårene kåm da han sa at man kunne egentli konstantere at jeg hadde hatt en abort :(

Han tok heller ingen innvendig UL på meg.. Føler litt at denne legen bare er jås, at han ikke kan noe:( men han har vært svangerskaps lege her lenge.

Kan jeg bestille time på sykehuset?

Å få sjekket alt der oppe?

:( Så kjipt.
Du kan jo prøve å få time på sykehuset, men jeg vet ikke om du må ha rekvisisjon? Eventuelt dra til en gynokolog?

Stor klem, krysser fingrene!

Uff! Det er virkelig trist å høre...men finnes det ikke en sjanse at han har feil? Hvis hcg nivået stiger, selv om det er litt?

Synes det virker rart at han ikke tok innvendig ul! Trodde ikke de kunne se så mye med utvendig ul så tidlig i svangerskapet?!

Hvis det enda viser seg at du har hatt en abort så er det jo kjempe kjempe trist, men jeg håper dere får en spire til å sitte snart igjen hvis dere nå endelig bestemt dere for å beholde!

Krysser fingrene for resultatet på blodprøven imorgen!

*Lykke-til-klem*

Legen er gynekolog her i byen :(

Syns også det var veldig rart at han ikke tok innvendig ul.

Håper bare at HCG nivået har steget. Skal å høre om svar pålege kontoret i

morgen.

Får bare krysse fingrene  å håp på det beste.

Regner med det blir ikke noe prøving med det første :(

Mini2påvei skrev:
Legen er gynekolog her i byen :(

Syns også det var veldig rart at han ikke tok innvendig ul.

Håper bare at HCG nivået har steget. Skal å høre om svar pålege kontoret i

morgen.

Får bare krysse fingrene  å håp på det beste.

Regner med det blir ikke noe prøving med det første :(

Krysser fingrene for deg og tenker på deg idag! Du får oppdatere oss her siden når du vit noe!
Lykke til! Klem

Back
Topp