MarcusMamma
Forumet er livet
Om litt over en time skal vi på UL, er kjempe spent, nervøs og redd. redd for det er noe gale eller ikke noe. [&:] har ikke sovet mye i natt bare vridd meg så nå blir det godt for og få dette overstått..
bf vil ikke vite kjønnet men jeg vil så da skal jeg vite det men mest sansynlig ikke si det til noen. huff det blir kjempe vanskelig.
kryss fingrene for oss da jenter[:D]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Da var vi hjemme fra ul og det var heeeelt herlig og se nurket vårt.
Lå med armene opp over hodet og smattet:P og sparket som bare det, skikklig villbass.
Alt så veldig bra ut og terminen ble flyttet til 13 og ikke 18 så nå er jeg 19 uker på vei i dag [:D]
Og magefølelsen min stemte så det er en liten PRINS i magen min
har ihvertfall nesten alt av utstyr, men blir nok en del diskusjoner på navn[8D]
bf vil ikke vite kjønnet men jeg vil så da skal jeg vite det men mest sansynlig ikke si det til noen. huff det blir kjempe vanskelig.
kryss fingrene for oss da jenter[:D]
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Da var vi hjemme fra ul og det var heeeelt herlig og se nurket vårt.
Lå med armene opp over hodet og smattet:P og sparket som bare det, skikklig villbass.
Alt så veldig bra ut og terminen ble flyttet til 13 og ikke 18 så nå er jeg 19 uker på vei i dag [:D]
Og magefølelsen min stemte så det er en liten PRINS i magen min
har ihvertfall nesten alt av utstyr, men blir nok en del diskusjoner på navn[8D]