UL i dag...*OPPDATERT m/bilde*

Tina_81

Forelsket i forumet

9+4
DA har vi vært på ultralyd og vi fant et lite nurk der <3
Ble så glad og lettet. Skulle sett ansiktet til samboer, han bare lyste opp hele rommet :D
Vi hørte et hjerte som dunket, og fikk se armer og bein sprelle vilt. Helt sprøtt å se på.
Ble helt satt ut jeg!
Jordmor sa det så fint ut, et sterkt hjerte og alt så bra ut ellers også :D
Gleder meg videre jeg nå. Mulig familien får en ekstra gave på julaften, vet ikke om jeg klarer vente lenger :D

Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere andre <3 Tenker på dere <3

Ser et er mange som skal på UL idag! Er dere nervøse?
Jeg begynner å bli litt nervøs, lurer ille på om det er noe liv der inne!
Men får jo vite det om noen timer.
Håper jeg kan oppdatere med et koselig bilde og lykkerus.
Både jeg og samboer prøver å forberede oss på det verste, også blir vi ekstra glad om det er bra

Jeg skal også i dag, er rimelig nervøs ja.
Her veksler det mellom "selvfølgelig er alt som det skal, det er da ingen ting som tyder på noe annet" og "hva om det ikke er noe der og alt er innbilt, jeg har jo ikke merket noe til knøttet?"
Drømte en natt at jeg skulle ha kattunger, så jeg håper i det minste å få avkreftet det:)

Har også litt den innstillingen som dere; forvent det verste, men håp på det beste.
Skal iallefall bli godt å endelig få vite sikkert:)

Masse lykke til til oss alle, så regner jeg med at det er en og annen gladmelding å lese her i morgen
emoticon

Åh, så godt å høre at det er flere som tenker sånn !
Ønsker også lykke til til alle som skal på UL i dag.
Masse lykke til til deg også, lille marsvin emoticon

skal på ul kl 19 gruer meg så at jeg er helt gåen, men blir greit å få bekreftelse uansett hvordan det går.

Så supert å høre at alt går strålende!

Så bra at alt var bra:)

Åhh så nydelig lite knøtt<3 utrolig at de ser ut som mennekser allerede så tidlig :D

Kjente forresten ikke igjenn nicket ditt, men skjønte hvem du var så fort jeg så profilbildet :P

Ja, se der. Så var det ingen ting å bekymre seg for likevel.
Nå kan du kanskje senke skuldrene litt og nyte resten av tiden:)

Gikk bra til oss i oss i går også, alt var som det skulle. Litt uvirkelig er det likevel da, at det ligger en sprell levende miniperson i magen. Og at man kan se den:)

Back
Topp