UL i dag, mistet 1 av 2

katy80

Flørter med forumet
Har vært på UL i dag, var kjempenervøs, Hu kunne se to plommesekker, den ene var det ikke noe inni, var mest sannsynnlig den jeg hadde blødd i fra, man kunne sa forde om det ikke kom noen klumper fortalte hun meg. Den andre plommesekken var det veldig vanskelig å se sa hun, var vanskelig å få en bra vinkel, men det var noe der som hun målte opp til 7+1 som kunne være et foster. Men hun var ikke så opptimistisk siden hu ikke så at det var bevegelse, hjerteslag. Men det stemmer bra med hvor langt jeg er på vei da, er 7 uka i dag. Tok blodprøve, skulle ta en ny blodprøve på onsdag, så fikk æ ny UL på torsdag. Så her ligger jeg, som et spørsmålstegn, vet egentlig ingenting. Sitter å tenker på at det er jo ikke så rart at æ har vært så oppblåst, når det va to inni der. Men nå har æ kanskje en, forhåpentligvis.

Krysser alt jeg kan for at det fortsatt er èn spire der inne! [:)]

Uff...!

Så utrolig tøft, håper virkelig den andre har klart å klore seg fast.

Takk for oppdateringen, tenker på deg.

Stor klem sendes din vei![&o]

Krysser alt jeg kan for at den lille spiren klorer seg fast og vokser seg stor og sterk!
*klemmepå*

ORIGINAL: *Sperminator*

Uff...!

Så utrolig tøft, håper virkelig den andre har klart å klore seg fast.

Takk for oppdateringen, tenker på deg.

Stor klem sendes din vei![&o]

Signerer på det sterkeste!
Stor klem![&o]

Krysser fingrene for at den klamrer seg fast inni der!! [&o]

Nå skal jo ikke babyene være inni plommesekkene, plommesekken er "matpakken" til babyen, som ligger i fostersekken.

Men altså, krysser fingrene for den som var der, og håper totrsdagens UL viser bevegelse fra en bedre vinkel, og at blodprøvesvarene viser verdier som går oppover.

sorry, skreiv sikkert feil, det var nok to fostersekker, er ikke helt meg selv idag, masse tanker, følelser og hormoner. desutten var legen dansk, så det var vanskelig å forstå hva hu meinte

får virkelig håpe at dere ser hjerteslag på torsdag.
klemmer sendes din vei

Vil sende deg de varmeste tanker, og håper virkelig den andre spira lever og holder seg godt fast.

Leste for ikke lenge siden om tvillinger, husker ikke helt hvor, men skal se om jeg finner det. For det er vist en ganske stor del av befolkningen som starter med tvillinger, men der bare den ene overlever. Ganske interressant stykke egentlig. Hvis jeg husker hvor det var, så skal jeg linke til det her. Eller om det var i et blad kan jeg scanne å legge inn.

Så vi får satse på det er det som har skjedd hos deg. At den som er igjen er sterk og holder godt fast.

STOR trøsteklem fra meg

ORIGINAL: *Emma08*

får virkelig håpe at dere ser hjerteslag på torsdag.
klemmer sendes din vei

<3 <3

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Krysser alt jeg kan for at det fortsatt er èn spire der inne! [:)]

Ska kryssa alt æ hør før at detta ska gå bra[:)]

Skal krysse alt jeg kan for deg, og håper at den lille sitter godt fast!!

her skal krysses det som kan :) håper at den andre klorer seg godt fast...

Back
Topp